خبرگزاری کار ایران

سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری مازندران اعلام کرد:

ثبت اقامت بیش از دو میلیون و 251هزار نفر مسافر نوروزی در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۲۸۵

سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری مازندران گفت : اقامت دومیلیون و 251هزار و 395 نفر مسافر نوروزی در استان ثبت شده است.

به گزارش  ایلنا از ساری،بهروز کشاورز در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی مازندران در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت : ثبت این تعداد مسافر مربوط به روزهای 27 اسفند سال 96  تا اول فروردین 97 است .

وی با اعلام اینکه 140 هزار و 710 نفراز اماکن گردشگری روستاهای مازندران بازدید کردند ، افزود: همچنین در همین مدت حدود 30 هزار نفر شب اقامت مسافران نوروزی در روستاهای استان ثبت شده است .

سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری مازندران میزان تردد ورودی به استان را تا روز گذشته بیش از 426 هزار دستگاه خودرو اعلام کرد و گفت: میزان تردد خروجی بیش از 36 هزار دستگاه خودرو بود.

وی تعداد ورودی و خروجی قطار به مازندران را 56 رام عنوان کرد و افزود: از 27 اسفند 96 تا روز گذشته هشت هزار و 943 مسافر با قطار در استان جابجا شدند.

کشاورز گفت: سه هزار و 730 دستگاه خودروی سواری و کرایه ای از مبادی پنجگانه وارد استان و دو هزار و 665 دستگاه خودرو از این مبادی از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته خارج شد.

وی ادامه داد:در همین مدت از 140 هزار و 71 ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری و رفع تجاوز به حریم شد.

 سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه از 27 اسفند 95 تا اول فروردین 97 ، نه هزار و 738 نفر از موزه های استان بازدید کردند شمار بازدید کنندگان از اماکن تاریخی فرهنگی مازندران را 458 نفر اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز