خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

تحقق حقوق شهروندی سرلوحه عمل دولت در عرصه داخلی است

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۱۲۷

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت:تحقق حقوق شهروندی سرلوحه عمل دولت در عرصه داخلی است.

به گزارش ایلنا از ساری،سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه بازرسان دستگاه های اجرایی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی، عفاف و حجاب و تکریم ارباب رجوع، با بیان اینکه منشور حقوق شهروندی در دولت تدبیر و امید تدوین شده، اظهار کرد: این منشور برنامه و خط مشی دولت برای رعایت و پیشبرد حقوق اساسی ملت ایران است.

حسین زادگان با اشاره به این که هدف این منشور ارتقاء حقوق شهروندی است، تاکید کرد: برای دستیابی به این هدف همکاری سایر قوا، نهاد ها و مشارکت مردم، تشکل ها و اتحادیه های صنفی، سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه دولت بر مدار استیفای حقوق ملت در قانون اساسی حرکت می کند، گفت: تحقق حقوق شهروندی سرلوحه عمل دولت در عرصه داخلی است.

حسین زادگان نقش سازمان های مردم نهاد در حفظ و توسعه حقوق شهروندی را مهم دانست و افزود: در دولت تدبیر و امید فعالیت سازمان های مردم نهاد در سطح استان چشمگیر بوده است.

وی ادامه داد: در سال های اخیر ارتباط مدیران با مردم بسیار خوب بوده و آگاه سازی مراجعان نسبت به حقوق و تکالیف متقابل آنها و سازمان ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به مقوله عفاف و حجاب و اجرای حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی، گفت :در ایام نوروز بازرسان با سرکشی به دستگاه های اجرایی تمهیدات لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز