خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان‌های قائم‌شهر در مجلس خبر داد :

اختصاص 64 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال در بودجه 97

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۱۱۶

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: 64 هزار میلیارد تومان در بودجه سال 97 برای ایجاد اشتغال منابع تخصیص داده شده است.

به گزارش ایلنا از ساری،علی ادیانی امروز در نشست توجیهی فنی نحوه برخورداری از تسهیلات اشتغال روستایی و نحوه استفاده از ضمانت نامه های صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون که در سالن اجتماعات اداره کل تعاون با بیان اینکه کشورنیاز به آسیب شناسی دارد، اظهار داشت: مشکل امروز کشور فقدان منابع نیست اگر چه لازم است اما شرط کافی نیست.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب تاکنون اگر رقم تسهیلات بانک ها را که برای ایجاد اشتغال تخصیص دادند استخراج کنیم ایران را آباد می کردیم.این منابع کجا رفت! خروجی آن کجاست؟آیا دراقتصاد ملی ،پول پاشی شغل ایجاد می کند؟

نماینده مردم شهرستان های سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت:تمام دولت های جمهوری اسلامی از بعد انقلاب با مدلی که روی کاغذ پیاده می شد برای ایجاد اشتغال از محل بیت المال منابع اختصاص دادند.

وی افزود: البته استان از ظرفیت های خوبی برخوردار است اگر مدل مطلوب و خوب باشد می تواند افتخار خوبی را برای استان رقم بزند.

ادیانی با اعلام اینکه64 هزار میلیارد تومان در بودجه سال 97 برای ایجاد اشتغال منابع تخصیص داده شده است، گفت: در برنامه ششم ردپای اشتغال بویژه اشتغال روستایی در آن وجود دارد .

ادیانی بر ایجاد ستاد هوشمند با حضور نمایندگان مردم در مجلس ، مدیران موثر و دستگاه های ذیربط در استان تاکید کرد و در توضیح آن افزود: این ستاد می تواند با احصاء نیازمندی و تمرکز بر ایجاد اشتغال در مصرف درست منابع مدیریت کند.

وی اظهار داشت: قبل از اینکه اعتبار برای فعالیتی تخصیص یابد ، بایستی با تعریف مدل موارد مورد نظر ارزیابی شده و در جایگاه خود هزینه شود.

نماینده مردم شهرستان های سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 350 میلیارد تومانی که به مازندران در زمینه توسعه اشتغال روستایی اختصاص یافته خاطرنشان کرد: نیازمندیم که در جذب سریع  و صحیح  تلاش کرده و آن را به درستی هزینه کنیم.

ادیانی افزود: ما به توانمندی و صداقت مدیرانمان ایمان داریم و مطمئن هستیم تجربه های گذشته می تواند چراغ راه تصمیم امروز ما برای انجام فعالیت باشد به شرطی که درست و عالمانه فکر کرده و تصمیم بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز