خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده مردم ساری و میاندورود؛

عملیات تعریض محور ورکلا به گهرباران با اعتبار ۴میلیارد تومان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۸۸۴

با حضورمحمد دامادی، نماینده مردم ساری و میاندورود عملیات تعریض محور ورکلا به گهرباران با اعتبار ۴میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر در حاشیه ‌کلنگ زنی پروژه ادامه تعریض محور ورکلا به گهرباران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وظایف و مسئولیت هایی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی برای بنادر کشور تعریف شد که یکی از این وظایف،مسئولیت اجتماعی است اگرچه اهداف مهم در حوزه بازاریابی،صادرات و ترانزیت تعیین شده است.

سیاوش رضوانی به تاکیدات آخوندی وزیر راه و شهرسازی و محمد راستاد معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر ضرورت توجه به مسئولیت اجتماعی اشاره کرد و افزود: در این راستا عملیات تعریض محور ورکلا به گهرباران آغاز می شود و در تلاشیم پتانسیل بندر را از نظر زیرساختی افزایش دهیم.

وی ادامه داد: فاز اول این‌ محور در ده کیلومتر تعریض و روکش شد و فاز دوم در ۴ کیلومتر

با اعتبار۴ میلیارد تومان و با انعقاد قرار داد۱۵ماه به اتمام می رسد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر گفت: بندر امیرآباد در راستای وظایف مسئولیت اجتماعی محور رستمکلا به کمربندی بهشهر را در برنامه سال های گذشته داشت که امروز این‌محور ۹۷درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سیاوش رضوانی اظهار کرد: برای ۱۲کیلومتر محور رستمکلا به بندر ۱۶میلیارد هزینه شد که با احتساب۸ کیلومتر قبلی به ۲۰کیلومتر می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز