خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران خبرداد :

اجرای 80 عنوان برنامه ویژه فجر در سپاه کربلای مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۳۷۴

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران از اجرای 80 عنوان برنامه در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،سرهنگ عسکر مجیدی صبح امروز در نشست باخبرنگاران که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر که با شعار سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی ،اقتدار همه جانبه و اقتصادی مقاومتی برگزار شد از اجرای 80 عنوان برنامه در سطح استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: این برنامه ها از سوی سپاه کربلای مازندران با عناوین مختلف در دهه فجر اجرا می شود.

وی افزود:تجمع مردم در شهرستان های دارای فرودگاه و گرامیداشت ورود تاریخی حضرت امام راحل، افتتاح و بازگشایی برخی طرح های اقتصاد مقاومتی، رژه موتوری و دیدار با خانواده شهدا و عطر افشانی مزار شهدا از جمله برنامه های این دهه به شمار می آید.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران گفت:برگزاری ورزش های بومی و محلی،اعزام کلینیک سیار دندانپزشکی ،نشست بصیرتی و تبیین انقلاب اسلامی برای نسل جوانان را از دیگر برنامه های دهه فجر محسوب می شود

وی با اشاره به عملکرد سپاه در حوزه ی عمرانی ادامه داد: در سال گذشته 300خانه و مسکن محرومان ساخته شد و امسال نیز 500 واحد مسکونی احداث می شود.

رئیس ستاد دهه فجر سپاه کربلا ادامه داد: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، پیاده روی خانوادگی، اردوهای جهادی و محرومیت زدایی از دیگر برنامه های سپاه به مناسبت دهه فجر در استان خواهد بود.

مجیدی محرومیت زدایی سه دهستان ساری،بهشهر و تنکابن را از برنامه های سپاه عنوان کرد و گفت: این طرح با هدف ایحاد زیر ساخت ها آغاز می شود تا به مناطق برخوردار متوسط تبدیل شوند.

وی به ساخت 60واحد مسکونی با پیشرفت 30 تا 60درصد برای زلزله زدگان کرمانشاه اشاره کرد و یادآور شد: 50کانکس از سوی خیرین مازندرانی و 180کانکس از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دریافت و در مناطق زلزله زده نصب کردیم.

 مجیدی از ساخت 50 سرویس بهداشتی و حمام و استقرار 30 کانکس سرویس بهداشتی در این مناطق خبر داد و افزود: یکهزار و 350 تخته پتو و 305 تخته چادر نیز میان زلزله زدگان توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره گرامیداشت تقارن انقلاب فاطمی با انقلاب اسلامی گفت: حضرت زهرا (س) با بصیرت و درایت از اسلام ناب و حریم ولایت دفاع کرده اند و حضرت امام راحل نیز از انقلاب فاطمی الگوگیری کرده است.

مجیدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از سایر انقلاب ها مانند روسیه و فرانسه متمایز است گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه الهی و دینی دارد و ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را برهم زد ازاین رو دشمنان تلاش می کنند تا انقلاب را از مسیر خود منحرف و سرکوب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز