خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیران بندر و گمرک امیرآباد تاکید شد؛

ضرورت تعامل و هماهنگی بیشتر میان گمرک و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۷۴۷

دیدار مدیران بندر و گمرک امیرآباد بهشهر با تأکید بر ضرورت تعامل بیشتر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری ،  به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر،دیدار مدیران بندر و گمرک امیرآباد بهشهر با تأکید بر ضرورت تعامل بیشتر و همکاری درون‌بخشی بین این دو سازمان مهم در مبادلات کالا برای تسریع در ترخیص کالا، افزایش ترانزیت و جذب صاحبان کالا برگزار شد.
 در دیدار  سیاوش رضوانی مدیر این بندر و امیر جمشیدی مدیر گمرک بندر امیرآباد، بر ضرورت گسترش همکاری‌ها و افزایش تعامل بین بندر و گمرک تأکید شد.

در این دیدار که حسینی معاون اداری و مالی بندر امیرآباد نیز حضور داشت؛  مدیر بندر امیرآباد با اشاره به اینکه افزایش تعامل و همکاری درون‌بخشی بین بندر و گمرک سبب تسریع در ترخیص کالا، افزایش ترانزیت و جذب صاحبان کالا به منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد می‌شود، گفت: گمرک، بندر و سایر مجموعه‌های اثرگذار بر تجارت بین‌المللی همچون حلقه‌های یک زنجیره به‌هم پیوسته در چرخه تأمین و توزیع کالا هستند که برای ایجاد هم‌افزایی باید به ضوابط، مقتضیات و توانایی یکدیگر توجه داشته باشند.

 سیاوش رضوانی وجود گمرک را برای سلامت ورود و خروج کالا به بندر ضروری دانست و اظهار کرد: چابکی و استفاده از فناوری‌های نوین در گمرک می‌تواند نقش مؤثری در رونق اقتصادی منطقه داشته باشد.

امیر جمشیدی مدیر گمرک بندر امیرآباد نیز در این دیدار با استقبال از افزایش همکاری‌ها و هماهنگی‌ها بین بندر و گمرک بر نقش بندر امیرآباد در شکوفایی اقتصاد منطقه تأکید کرد و آمادگی گمرک را برای هر گونه همکاری در این زمینه اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز