خبرگزاری کار ایران

عضو شورای ساری در گفتگو با ایلنا خبرداد:

افتتاح و بهره برداری بوستان ولایت در 22 بهمن سالجاری

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۰۲۷

عضو شورای ساری از افتتاح و بهره برداری بوستان ولایت در 22 بهمن سالجاری خبرداد.

علیجان شمشیربند در گفتگو با ایلنا  با اشاره  به اینکه یکی از اهداف  مهم اصلی شورای شهر ساری در این دوره اتمام پروژه های  دوره چهارم  شورا است گفت : بوستان ولایت، پارک بانوان ،فازدوم پارک ملل،پارک شهید زارع ، پارک کوهستانی  شهید  نوبخت ،بازگشایی معابرامام زاده عباس ،امام زاده یحیی ومیان گذر شهید اندر خورا از پروژه های هستند در اولویت کاری این شورا قرار داردکه برخی این پروژه ها به امام رسیده است .

شمشیربند با بیان اینکه پارک بانوان چند ماه اینده به بهر برداری می رسد . افزود :پارک بانوان یکی از نیاز های جدی شهر ساری بود که اجرای شده و این پروژه در حال اتمام است و فاز دوم پارک ملل آغاز شده و 5/2 کیلومتر زیر ساخت های انجام شده  که با برنامه ریزی انجام شده تا پایان  دوره پنجم  شورا شهر به طور کامل به اتمام خواهد رسید.

به گفته وی :اعتبارات شهر داری امسال 600 میلیارد تومان است که بخشی از آن تحقق پیدا کرده  و مابقی نیز در حال محقق شده است .

شمشیربند اولویت مهم دیگر شهر داری ساری را جمع آوری  آبهای  سطحی  بیان کرد و اظهار داشت: 70 در صد  کانل کشی در سطح شهر  انجام شده  و آبهای سطحی از سطح شهر در معابر جمع آوری شده است.

عضو شورای شهر ساری تصریح کرد :بوستان ولایت بطور کامل به اتمام رسیده و فقط تزئینات جزی آن مانده است و در 22 بهمن  افتتاح و بهر برداری میرسد وپار ک شهید زرع نیز با سرمایه گذاری اولیه 30 میلیارد تومان پروژه آن آغاز شده است .

وی با بیان اینکه پل کابلی بلوار داراب هم در حال اجراست که هزار متر در طول تملک گردیدو مابقی نیز در حال پیگیری از مالکان است که به اتمام برسد بار ترافیکی را کاهش میدهد،بیان داشت : یکی از پروزه های که شورا شهر و شهرداری  به دنبال اجرایی آن هستند ایجاد نیرو گاه  زباله سوز است که مشگل دپو زباله  را حل خواهد کرد.

شمشیربند با اعلام  اینکه در سطح شهر ساری ایستگاه جمع آوری زباله های خشک  در ساری راه اندازی شد،گفت:در این ایستگاه روزانه 30 الی40 تن  زباله خشک از شهروندان جمع آوری شده که به شهروندان کد رهگیری داده وبه شهروندان  در عوارض زباله  شهرداری تخفیف داده میشود.

وی افزود: هیچ پروژه ای  در ساری متوقف نشده  و تمام پروژه ها بر اساس مصوبات در حال پیگیری و اجرا هستند و اگر می خواستیم بر اساس  موجودی شهرداری ساری فعالیت کنیم هیچ پروژه ای اجرایی و اتمام نمیرسید و شورا شهر و شهرداری تمام مطالبات پیمانکاران طبق مصوبات پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز