خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد:

ساخت 3 تصفیه‌خانه جدید در شهرک‌های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۴۴۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از ساخت 3 تصفیه‌خانه فاضلاب جدید در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: فاضلاب و پسآب های صنعتی از مهم‌ترین منابع آلایندگی در محیط‌زیست بوده و مدیریت اصولی آن، گامی مؤثر در راستای صیانت و بهسازی محیط‌زیست محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: همه واحدهای صنعتی باید فاضلاب واحد را مدیریت کنند و بر اساس قوانین شرکت شهرک‌های صنعتی، باید پیش‌تصفیه داشته باشند و بعد آلودگی خود را به حدی که موردپذیرش این شرکت باشد، برسانند و سپس فاضلاب خود را در شبکه جمع‌آوری فاضلاب تخلیه کنند تا در داخل تصفیه‌خانه فاضلاب مرکزی شهرک تصفیه شود.

موسوی با اشاره به هزینه بالای ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب تصریح کرد: عملیات احداث 3 تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی شهدای محمودآباد، مصطفی خمینی ساری و بابل‌کنار به‌زودی انجام می‌شود.

وی بیان داشت: برای ساخت این 3 تصفیه‌خانه فاضلاب، اعتبار 160  میلیارد ریالی پیش‌بینی‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ادامه داد: دفتر محیط‌زیست شرکت شهرک‌های صنعتی به‌صورت دوره‌ای، مراحل پایش و نمونه‌برداری از خروجی فاضلاب واحدهای صنعتی و کنترل آلایندگی را به‌طور مداوم در برنامه خود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز