خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر خبر داد:

بدهی 24 میلیارد تومانی سازمان های بیمه گر به بیمارستان امام خمینی بهشهر

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۱۰۱

رئیس بیمارستان امام خمینی بهشهر از بدهی بیش از 24 میلیارد تومانی سازمان های بیمه گر به این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان امام بهشهر با قدمت 80 سال رضایت مندی بیش از 85 درصدی دارد و این بیمارستان مرکز شرق مازندران است و بیماران بدحال از بیمارستان های ثامن گلوگاه، مهر، دکتر امیدی، شهدای بهشهر و امام حسین و بوعلی نکا به بیمارستان امام بهشهر اعزام می شوند.

افشین امیرخانلو گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر با 70 پزشک متخصص، 530 کارمند که 75 درصد در حوزه درمانی و 25 درصد نیروهای پشتیبانی هستند به مردم خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: این بیمارستان در هر ماه به 18 هزار مریض در اورژانس ، 4هزار بیمار در درمانگاه تخصصی خدمات درمانی ارائه می دهند و 1500 بیمار بستری و ترخیص و 700 تا 1000 بیمار جراحی می شوند.

رئیس بیمارستان امام خمینی بهشهر بیان کرد: این بیمارستان تنها مرکز جنرال دولتی است و اورژانس 115 در 9 ماه امسال 1 هزارو 150 بیمار بدحال به بیمارستان اعزام کرد و سالانه 240 هزار بیمار از خدمات درمانی بیمارستان بهره مند می شوند.

امیرخانلو با بیان اینکه به ازای یک تخت بیمارستان 750 لیتر پساب تولید می شود افزود: این بیمارستان در هر روز 80 هزار لیتر تولید پساب دارد؛ بر طبق 6 بازدید اخیر حفاظت محیط زیست در 18 ماه گذشته پساب بیمارستان غیرآلاینده است.

وی ادامه داد:برای دفع پساب بیمارستان باید از طریق چاه های جذب، استفاده از مراتع و یا کانال هدایت آب بهره برد اما چاه های جذب به دلیل بالابودن سطح آب های زیر زمینی امکان پذیر نیست و با توجه به وجود اب نمی توان در مراتع از آن استفاده کرد.

این مسئول با اشاره به ضرورت مدیریت واحد شهری برای هدایت پساب گفت: پساب بیمارستان در طول 76 سال گذشته به کانال های هدایت آب تخلیه می شد اما با مسدود شدن کانال آب، شبانه پساب فاضلاب با تانکر از تصفیه خانه فاضلاب خارج می شود و هزینه 10 میلیون تومانی در هر ماه را به دنبال دارد.

افشین امیرخانلو افزود: این بیمارستان روزانه 850 کیلو زباله تولید می کند؛ 500 کیلو زباله غیرعفونی و 350 کیلو زباله عفونی که با دستگاه بی خطر ساز این زباله ها بی خطر می شوند.

وی به کمبود سردخانه در بیمارستان امام اشاره کرد و گفت:4 سردخانه بیمارستان پاسخگوی شهرستان نیست.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر یادآور شد:دستگاه ام آر آی با اعتبار 7میلیارد تومانی خریداری شد و بیش از 750 میلیون تومان برای پشتیبانی و فضا سازی آن هزینه شد و آماده بهره برداری در هفته آینده است.

امیرخانلو اظهار کرد: درآمد بیمارستان در هر ماه 3 میلیارد تومان است و مخارج آن نیز حدود 3میلیارد تومان است و نقدینگی منوط به سازمان های بیمه گر است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا گفت: سازمان های بیمه گر بیش از 24 میلیارد تومان به بیمارستان امام بهشهر بدهکار هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز