خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در اجلاسیه نماز تاکید کرد;

لزوم امادگی دستگاههای فرهنگی در برابر تهدید های فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۴۷۰

تمامی دستگاههی فرهنگی مسئول در حوزه فضای مجازی باید حضوری موثر داشته باشند تا میزان اسیب پذیری در این حوزه ها کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، محمد اسلامی ظهر امروز در اجلاسیه استانی نماز با موضوع نماز و فضای مجازی، پایبندی عملی به اهمیت برپایی نماز را در دستگاه‌های اجرایی خواستار شد و اظهار داشت: نبود فضای کافی و یا مشغله کاری نباید بهانه‌ای برای حضور نیافتن کارکنان دستگاه‌های اجرایی در نماز جماعت باشد.

وی با اشاره به اینکه سیمای دین اسلام نماز است، و بر ضرورت   گسترش ظرفیت اقامه نماز جماعت تاکید کرد وافزود: و در این زمینه می‌توان از مشارکت خیران در ساخت مساجد و نمازخانه‌ها بهره گیری کرد.

استاندار مازندران بر اقامه نماز اول وقت تأکید کرد و گفت: حضور مدیران، فرمانداران و بخشداران در نماز جماعت می‌تواند حضور گسترده کارکنان دولت و ارباب‌رجوع را در صفوف نماز جماعت به همراه داشته باشد.

وی بابیان اینکه دشمن برای ضربه زدن پنهان‌کاری نمی‌کند و از تمام ترفندها بهره گیری میکند ، افزود: تخریب خانواده به‌عنوان مهم‌ترین رکن جامعه از اهداف دشمنان است به‌طوری‌که از همه فضاها برای ضربه زدن به این کانون پراهمیت بهره می‌برد.

 اسلامی غفلت از حضور در فضای مجازی را آسیبی جبران‌ناپذیر عنوان کرد و و افزود: علما و فرهیختگان باید با حضور گسترده در فضاهای مجازی در این جبهه فعال باشند و اجازه ندهند دشمن با ترفندهای مختلف در اعتقادات جوانان و نوجوانان جامعه رخنه کند.

وی با اشاره به اینکه آسیب نپذیرفتن تکلیف شرعی است بر لزوم آمادگی در برابر تهدیدهای فضای مجازی تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های فرهنگی مسئول در حوزه فضای مجازی باید حضوری مؤثر داشته باشند تا میزان آسیب‌پذیری در این حوزه‌ها را کاهش دهند.

پایان خبر

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز