خبرگزاری کار ایران

نفر اول جشنواره قرآنی:

ورود هنرمندان به فضای مجازی یکی از راهکارهای مهم مقابله با تهاجم فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۲۵

نفر اول جشنواره قرآنی " گناهان زبانی " ورود هنرمندان به عرصه فضای مجازی را یکی از راهکارهای مهم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان عنوان کرد.

زنجان _ ایلنا: نفر اول جشنواره قرآنی «گناهان زبانی» گفت: با توجه به اینکه امروز استفاده از رایانه و اینترنت در بین نوجوانان و جوانان کشور افزایش یافته است، خانواده‌ها کمتر می‌توانند بر فرزندان خود کنترل داشته باشند.

به گزارش ایلنا از زنجان، منصور مقدم کوهی، نفر اول نخستین جشنواره قرآنی «گناهان زبانی» در رشته پوستر، برگزاری این جشنواره را حرکت مثبتی در راستای آگاه سازی اقشار مختلف جامعه نسبت به آثار سوء گناهان زبانی برشمرد و گفت: گناهان زبانی از جمله گناهانی است که چندان به آن پرداخته نشده و متاسفانه امروز شاهد ترویج آن در سطح جامعه هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان اسلام با تبلیغات گسترده در فضای مجازی سعی در سست کردن اعتقادات جوانان و نوجوانان مسلمان دارند، اظهار کرد: هنرمندان باید با ورود به فضای مجازی گامی در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی بردارند.

این هنرمند زنجانی افزود: با توجه به اینکه امروز استفاده از رایانه و اینترنت در بین نوجوانان و جوانان کشور افزایش یافته است، خانواده‌ها کمتر می‌توانند بر فرزندان خود کنترل داشته باشند.

وی با بیان اینکه با گسترش استفاده از فضای مجازی از سوی نوجوانان و جوانان کشور بسیاری از گناهان زبانی نیز در جامعه ترویج پیدا می‌کند، تصریح کرد: بسیاری از سایت‌ها با هدف تخریب مفاهیم اسلامی و انحراف جوانان فعالیت می‌کنند.

مقدم کوهی تاکید کرد: هنرمندان کشور ما نیز باید با بهره گیری از روش‌های نوین تبلیغاتی و تولید آثار فاخر هنری با مضامین دینی و ارزشی به صورت فعالانه در جهت آگاه سازی جامعه و تبیین مفاهیم اسلامی تلاش کنند.

وی به تاثیرپذیری جوانان و نوجوانان از هنرمندان جامعه اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه قشر نوجوان و جوان جامعه هنرمندان را به عنوان الگوی زندگی خود انتخاب می‌کنند لذا پرورش هنرمندان متعد و انقلابی باید اولویت اصلی متولیان فرهنگ و هنر کشور قرار داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز