خبرگزاری کار ایران

استاندار جدید مازندران :

مازندران را به جایگاه واقعی خود می رسانیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۵۴۳

استاندار جدید مازندران گفت: باید مازندران در صدر جدول تراز توسعه ‌یافتگی کشور قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، محمد اسلامی‌ورنامخواستی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزارشد، اظهار داشت: ما هر رویه، سیاست برنامه که اجرا کردیم شاهد موفقیت ‌هایی بودیم اما مسائل، آسیب‌ های اجتماعی و زیست‌ محیطی پیش روی کشور و مردم قرار دارد.

وی  افزود: شرایط کشور منابع دولت به گونه‌ ای است که همانند خیلی از کشورهای توسعه یافته بدون توجه به مسائل زیست‌ محیطی نمی‌توان به توسعه پایدار دست یافت.

استاندار جدید مازندران گفت: با تشکیل کارگروه‌ ها بتوانیم نگاه و رویکردهایی که می ‌تواند باعث تحول در زندگی مردم و مازندران شود را محقق کنیم  واینکه  با یک وفاق تمام عیار توسعه متوازن را در استان پیگیری می ‌کنیم.

وی افزود: نکته حایز اهمیت این است که شرایط و ضوابط اقتصادی مهیا است، مسائل محلی راه حل ساده ‌تری دارد که با اتکا به خدا، هدایت علما و صاحبان فکر و اندیشه این حرکت را به برکت اربعین حسینی آغاز می‌ کنیم.

اسلامی ادامه داد: بعد از فرمان و تصمیم دولت، تاکنون با تعداد زیادی از استانداران گذشته مازندران، نخبگان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی جلسه داشته ‌ام و به آنها اعلام کرده‌ام که تاکنون 12 نماینده بوده‌اید، از امروز 12 به علاوه یک هستیم و یک نماینده به شما اضا فه شده است.

استاندار جدید مازندران با اعلام اینکه همه با هم زیر یک پرچم هستیم و مازندران را مازندران خواهیم کرد، گفت: باید مازندران در صدر جدول تراز توسعه ‌یافتگی کشور قرار گیرد.

اسلامی ادامه داد: ما یک شخصیت واحد خواهیم شد و با همدلی و وحدت به توسعه متوازن فکر می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شرق و غرب مازندران نیز جزء مازندران است و نباید از ظرفیت ‌ها غافل شویم، گفت:علاوه بر جنگل، کوه و دریا در مازندران نیروهای انسانی هستند که، استفاده از این افراد در استان به طور حتم شرط عقل است  ضمن اینکه باید از استعدادهای سرزمینی و ظرفیت ‌ها آگاه شویم.

استاندار جدید مازندران با اشاره به اینکه فقط محور خشکی را نبینیم و از ذخائر دریا غافل نشویم ، افزود: از دریا استفاده مناسب نکردیم باید با نگاه اقتصادی به این حوزه ورود پیدا کنیم.

اسلامی با بیان اینکه چهار سال وقت محدودی است چشم به هم بزنیم من هم باید تودیع شوم، افزود:به کمک تک ‌تک مردم و هم ‌دستی با هم و به حق اربعین حسینی کاری جهادی، حسینی و انقلابی را شروع می کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز