خبرگزاری کار ایران

به همت کارگروه رسانه قائمشهر ؛

مراسم بزرگداشت مرد اخلاق رسانه های مازندران برگزارشد

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۴۱۰

مراسم بزرگداشت پیشکسوت و مرد اخلاق رسانه های مازندران زنده یاد استاد فرامرز درخشنده در حسینیه شهدا قائمشهر برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مراسم بزرگداشت پیشکسوت و مرد اخلاق رسانه های مازندران زنده یاد استاد فرامرز درخشنده با حضور اصحاب رسانه  و جمعی از مدیران این شهرستان در حسینیه شهدا قائمشهر برگزارشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر در این مراسم به حقیقت انسان از دیدگاه اسلام اشاره کرد و گفت:اسلام به ما می گوید انسان ها همواره باید بابت دو نعمت وجود و انسان بودن شاکر و سپاسگزار خدا باشند.

حجت الاسلام سید حسین ابراهیمیان گفت:خدا از نیستی و عدم ،لباس هستی و وجود بر ما پوشاند و این از لطف خدا است.

وی ادامه داد:خدا ما را انسان آفرید و اراده الهی بر این بود که ما را انسان آفرید تا شکرگزار خدا باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر به مولفه های ده گانه انسان از دیدگاه قرآن اشاره کرد و افزود: خدا در قرآن فرمود"ای انسان من از میان موجودات عالم تنها تو را اشرف مخلوقات،گل هستی،فلسفه جهان آفرینش و برترین پدیده عالم آفریدم و انسان تنها خلیفه خدا بر هستی است.

حجت الاسلام ابراهیمیان گفت:انسان علی رغم موجودات زنده، موجودی ازلی و ابدی است و زمانی که انسان به حقیقت خدا و هستی معرفت پیدا کند زندگی زیبایی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز