خبرگزاری کار ایران

سرپرست شوراهای حل اختلاف مازندران :

بیش از ۷۵ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان مختومه شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۳۷۷

سرپرست شوراهای حل اختلاف استان گفت: طی 6ماهه نخست امسال، 75 هزارو 484 فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف مازندران مختومه شده است.

به گزارش ایلنا از ساری ،به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران حجت الاسلام و المسلمین سید خلیل اسماعیل نژاد افزود: شورای حل اختلاف یکی از پدیده های مهم بزرگانی چون آیت الله شاهرودی و آیت الله لاریجانی بوده و با افکار بزرگی که داشتند در بدنه قوه قضاییه به وجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه ان شاء ا... با سعی و تلاش وعملکرد خوب در این حوزه، بتوانیم فکر و ایده این بزرگان را تقویت کنیم ادامه داد: شوراهای حل اختلاف از اجزای مهم دادگستری هستند تا بتوانند در کنار دادگستری بخشی ازمشکلات جامعه رسیدگی کنند.

وی گفت: این مجموعه عظیم قضایی و کمک قضایی در برابر طوفان جرائم اعم از کیفری و شبه جرائم بوده که سد اعظیم و مقاومی بوجود آورده که می تواند محاکم و دادگستری ها را در این دوره پیچیده ی روابط اجتماعی تا حدودی مدد رسانی نماید و امنیت و آرامش اجتماعی را موجب گردد.

این مقام قضایی درادامه افزود: طی6 ماهه نخست امسال 76 هزار و 192 فقره پرونده به شورای حل اختلاف استان وارد و از این تعداد 75 هزارو 484 فقره پرونده مختومه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز