خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان مازندران خبر داد:

تشکیل اتاق فکر برای کنترل وکاهش قراردادهای سفید

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۶۰۹

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان مازندران از تشکیل اتاق فکر برای کنترل وکاهش قراردادهای سفید خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان مازندران در جلسه  بررسی و تبادل نظر پیرامون مشکلات کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی شرق مازندران اظهار کرد:نامتوازن بودن عرضه و تقاضای فرصت های شغلی زمینه سوء استفاده در قراردادها و تسویه حساب ها ایجاد کرد که این مشکل در حال رواج است البته سازوکارهایی از سوی وزارتخانه و استان برای جلوگیری و یا برخورد با این مشکل وجود دارد.

کامران اصغری گفت: این موارد به مراجع قضایی معرفی می شوند تا حق کارگر از کارفرما گرفته شود.

وی با بیان اینکه باید راهکارهای جدی تر برای کاهش این معضلات به کار گرفته شود ادامه داد: تمام تلاشمان این است تا در کنار قانون این موانع و مشکلات را حل کنیم.

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی از تشکیل اتاق فکر برای کنترل و کاهش قراردادهای سفید خبر داد وگفت: راهکارهایی در نظر گرفته شود تا کارفرما حق کارگر را بپردازد و جلوی سوء استفاده ها گرفته شود.

اصغری در رابطه با مشکلات دکل بندان گلوگاه بیان داشت: دکل بندانی  در حادثه ناشی از کار فوت کردند وا مروز بازماندگانشان از حداقل دستمزد وبیمه بی بهره اند که برای حل این مشکل نشستی تخصصی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی ومدیرکل بهزیستی مازندران تشکیل می شود تا موانع برای حل این مشکل برطرف شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز