خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز مازندران :

دستگاه قضایی از آمران به معروف حمایت می کند/برخورد با کشف حجاب در خودروها

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۹۴۱

دادستان عمومی انقلاب مرکز مازندران از برخورد جدی دستگاه قضایی با کشف حجاب در خودروها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،اسدالله جعفری در جلسه شورای اداری امر به معروف و نهی از منکر که در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: ضرورت دارد تا ترویج این فرهنگ در جامعه منسجم تر اجرا شود.

وی افزود:با توجه به اینکه اقدامات منسجم و قابل توجه ای در این زمینه در استان شکل گرفته است اما به نظر می رسد خروجی لازم و آثار محسوس آن به خوبی پیدا نیست.

دادستان مرکز مازندران به تسری فریضه امر به معروف  به شهرک های ساحلی و شهرک های محدوده استان امری ضروری دانست و گفت: متاسفانه توجه چندانی به این حوزه در مقابل ناهنجاریهای اجتماعی این شهرک ها نمی شود.

وی به لزوم اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دراین شهرکها تاکید کرد و افزود:چنانچه به این امر توجه نشود ممکن است این مراکز به کانون ناهنجاریها تبدیل شود .

جعفری گفت:متاسفانه گزارشات خوبی از این مراکز نداریم بنابراین ضرورت دارد دستگاههای زیربط در این زمینه به خوبی ورود پیدا کنند.

وی به اهمیت آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و افزود: دستگاه تعلیم و تربیت با صدور دستورالعمل در جهت حفظ پوشش در دانشگاهها و عدم استفاده از گوشی همراه در کلاس درس تاکید کنند.

جعفری بر جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی تاکید کرد:هر گونه کشف حجاب در خودروها توقیف  وبه دستگاه قضایی معرفی می شوند.

وی افزود:علرغم اینکه وسایل نقلیه عمومی را جزء حریم خصوصی قلمداد می کنند اما من بر این امر اعتقادی ندارم با هر گونه کشف حجاب برخورد قانونی می شود.

جعفری گفت: همچنین با کشف حجاب در سواحل ،جت اسکی و قایق موتوری نیز برخورد قانونی می شود .

دادستان مرکز استان نظارت بر فروشگاهای تولید پوشاک و عرضه پوشاک هایی که با شئون اسلامی مغایرت دارد را الزامی دانست و گفت: عرضه پوشاک های نامناسب یکی از چالش های مهم در جامعه اسلامی تلقی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز