خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفار مازندران خبرداد:

افتتاح 7 پروژه آبرسانی روستایی هفته دولت در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۳۱۵

مدیر عامل آبفار مازندران از افتتاح و کلنگ زنی 7پروژه آبرسانی روستایی طی هفته دولت در مازندران خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و بهره مندی مردم محروم روستاهای استان مازندران از خدمات دولت 6 پروژه آبرسانی روستایی در این هفته افتتاح و بهره برداری از آنها آغاز و یک پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

مجید عبدالهی مدیر عامل آبفار استان در گفتگویی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات رسانی و در راس آن آبرسانی به نقاط محروم و روستایی که همواره از تاکیدات نظام مقدس جمهوری اسلامی است تلاش کردیم تا کام مردم از این نعمت الهی شیرین شود به همین منظور طی هفته دولت 6 پروژه آبرسانی روستایی در استان را به بهره برداری خواهیم رساند و یک پروژه هم کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی این پروژه ها را شامل آبرسانی روستایی بریجان در نکاء، آبرسانی روستایی پایین ده و لولت در ساری،فاز 2 مجتمع آبرسانی روستایی معلم کلا-کمدره در آمل، آبرسانی روستایی لاشک در نوشهر و مجتمع آبرسانی روستایی سرتاکرات در عباس آباد عنوان کرد.

 عبدالهی با اشاره به مشخصات فیزیکی پروژه های افتتاحی افزود: برای بهره برداری از این پروژه ها 16 کیلومتر لوله گذاری خط انتقال ،2 کیلومتر لوله گذاری شبکه توزیع،حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق، بهسازی یک دهنه چشمه همچنین تجهیز و راه اندازی یک واحد ایستگاه پمپاژ،احداث 5 باب مخزن ذخیره به حجم 1350 متر مکعب، نصب و راه اندازی یک دستگاه پکیج حذف آهن و .... اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را 51096 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه اهالی 11 روستا ها با 14 هزار و 636 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

وی از کلنگ زنی مجتمع آبرسانی شهدای پی رجه شهرستان نکاء نیز خبر داد و گفت: حجم عملیات اجرایی برای این پروژه شامل احداث مخزن زمینی بتنی به حجم 260 متر مکعب،لوله گذاری خط انتقال به طول 17 کیلومتر،لوله گذاری شبکه توزیع به طول بیش از 13 کیلومتر  و محوطه سازی و احداث اتاقک پمپاژ با برآورد اعتباری بالغ بر30000 میلیون ریال می باشد که  برای آبرسانی به 368خانوار 4 روستا شروع می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز