خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

افزایش سطح آگاهی در جامعه مرهون زحمات خبرنگاران است

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۶۷۵

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران و مطبوعات با ورود به تمامی عرصه ها کمک بسیاری به سطح آگاهی جامعه می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، علی اسماعیلی عصر شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان محمودآباد برگزار شد، اظهار داشت:  گاهی نیاز است برای هوشیاری مجلس و قوه مقننه خبرنگار با جدیت ورود پیدا کند و به عنوان حلقه واسط، باعث پایداری بیشتر شود.

وی افزود : خبرنگار برای بیداری مجلس و قوه مقننه، باید با قلم درست، قوی و نقد صحیح مردم را از عملکرد دولت باخبر کند .

اسماعیلی با اشاره به اینکه عصر حاضر، عصر پاسخ گویی و هر کسی پاسخ گوی عملکرد خود است، بیان کرد: وقتی خبری انتشار می یابد اولین کسی که باید پاسخ گو باشد خبرنگار بوده و به عنوان حلقه ارتباطی مردم  و مسئولین، در مورد عملکرد خود باید پاسخ دهد .

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت ملی،منافع ملی و وحدت ملی سه رکن اصلی در تنظیم خبر هستند که هر خبرنگار باید آن را رعایت کند تا خبر انتشار یافته او باعث کاشتن بذر کینه ورزی در کشور یا شهر خود نشود .

اسماعیلی ادامه داد : نماینده ای قدرت و پشتوانه مردمی خواهد داشت که  بتواند از عصر دموکراسی ، ایجاد پرسش ، پرسش گری و مطالبه کردن استفاده کند .

وی خاطر نشان کرد: با داشتن احزاب برنامه دار می توان از بعضی عملکرد های نامناسب به دور بود و هر کس به اصول اسلام ، امام و رهبری پایبند باشد برای ما محترم و غیر از این نمی تواند فردی موثر برای جامعه باشد .

نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تلاش خبرنگاران در این عرصه ها باعث می شود تا ما از افراط گرایی به دور باشیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز