خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران خبرداد:

نام نویسی بیش از ۹ هزار مازندرانی در سامانه طرح کارورزی

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۶۷۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت:9 هزار و ۲۰۲ دانش آموخته مازندرانی در سامانه طرح کارورزی نام نویسی کردند.

به گزارش ایلنا از ساری ،حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: یکی از برنامه‌های مهم دولت در سالجاری تحقق اشتغال است، که باید ۱۵۰ هزار نفر از دانش آموختگان در سطح کشوری در قالب طرح کارورزی در مراکز تولیدی، صنعتی و صنفی بکارگیری شوند.

وی با بیان اینکه افزود: سهم استان مازندران در اجرای طرح کارورزی ۵ هزار و ۲۶۵ نفر است که تا کنون تعداد ۹ هزار و ۲۰۲ نفر دانش آموخته در سامانه نام نویسی کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: تعداد ۱۹۰ کارفرما نیز برای پذیرش کارورز و ثبت نام آمادگی خود را اعلام کرده اند.

حسن خیریانپور افزود: دولت برای واحد‌های پذیرنده کارورز مشوق‌هایی نیز در نظر گرفته که ضرورت ایجاب می‌کند فرمانداران و بخشداران و رؤسای ادارات نسبت به اطلاع رسانی به واحد‌های تولیدی، صنفی و صنعتی در جهت بهره مندی از این مشوق‌ها و پذیرش کارورزان اقدام کنند.

وی گفت: واحد‌های پذیرنده در صورت بکارگیری و جذب کارورزان مقطع کارشناسی و بالاتر از مزایای پرداخت ۱۰۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما توسط دولت به مدت ۲ سال بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: دستگاه ناظر (وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) بر اساس مقررات جاری صنعت بیمه نسبت به پوشش بیمه مسئولیت مدنی (بیمه حوادث) کارورزان تا ۶ ماه اقدام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز