خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر خبر داد:

افزایش آمار طلاق در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۷۱۸

فرماندار شهرستان بهشهر گفت:متاسفانه قبح طلاق در جامعه ازبین رفته و کسی از طلاق واهمه ای ندارد و جامعه با افزایش طلاق با آسیب های اجتماعی مختلفی مواجه می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه سازوکارهای کاهش طلاق  از افزایش آمار طلاق خبر داد و گفت: از سال گذشته تاکنون علاوه بر اینکه در کاهش  طلاق موفق نبودیم بلکه این امار افزایش یافت.
سید خالق سجادی با بیان اینکه مردم در دام طلاق گرفتار شدند، افزود: متاسفانه قبح طلاق در جامعه  ازبین رفته و کسی از طلاق واهمه ای ندارد و جامعه  با افزایش طلاق با آسیب های اجتماعی مختلفی مواجه می شود.
وی  بی تعهدی زوجین نسبت به مسائل اخلاقی را عامل مهم طلاق برشمرد و ادامه داد:با توجه به اهمیت این موضوع بایست فضای اگاهی و اطلاع رسانی را ارتقا دهیم، نگاه سطحی به این مساله پیامدهای بسیار منفی را به دنبال دارد.
نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر با اشاره به زیرساخت های مناسب اینترنتی و فناوری اطلاعات در این شهرستان گفت: باید از این فضا در جهت افزایش آگاهی و مقابله با آسیب های اجتماعی بهره برد.
رییس اداره بهزیستی شهرستان بهشهر از برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی مختلف خبر داد و گفت: 570 پرونده از دادگستری و 130 پرونده از دادستانی در ارتباط با نفقه به ما ارجاع داده شد که 120 مورد به سازش و 333 مورد به طلاق توافقی ختم شد.
نماینده دادگستری بهشهر در این جلسه بر توجه به موضوع خانواده در محافل و سخنرانی های مختلف تاکید کرد و گفت: آمارهای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیانگر افزایش آمار طلاق است.
نقیبی  اجرایی نشدن مصوبات و مشخص نبودن جامعه ی هدف  را از ضعف های جدی بر شمرد و اضافه کرد: یک دستگاه به تنهایی نمی تواند آسیب های اجتماعی را حل کند بلکه باید از تمام ظرفیت و توان دستگاه ها استفاده کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز