خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد:

همه مسئولین درجلوگیری از قاچاق کالا عزم خود را جزم کنند

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۶۲۳

استاندار مازندران گفت : قاچاق کالا و ارز ضد تولید و اشتغال است و همه دستگاهها باید کمک کنند تا جلوی قاچاق کالا به طور کامل گرفته شود .

به گزارش ایلنا از ساری ،استاندار مازندران در جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت : کاهش 50 درصدی قاچاق بیانگر عزم جدی دولت در مبارزه با این پدیده شوم است .

ربیع فلاح افزود : قاچاق کالا و ارز ضد تولید و اشتغال است و همه دستگاهها باید کمک کنند تا جلوی قاچاق کالا به طور کامل گرفته شود .

مقام عالی دولت در استان تصریح کرد : انتظار می رود همه دستگاهها پیوست فرهنگی در حوزه مبارزه با قاجاق کالا و استفاده از تولید داخلی برای رونق تولید و اشتغال مولد داشته باشند .

وی تاکید کرد : از اینکه استان مازندران در حوزه بازرسی برای مقابله با قاچاق کالا رتبه اول کشور را کسب کرده است جای تقدیر و تشکر دارد .

وی همچنین از مشارکت حداکثری مردم عزیز مازندران در انتخابات تقدیر و تشکر نمود و گفت : باید تلاش همه مدیران برای خدمت بارز تر شود و پاسخگویی مطالبات مردم بار سنگینی بر دوش دولت است که باید عملیاتی شود.

در این نشست همچنین دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: در طول سه سال و نیم دولت تدبیر و امید 122 میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط شده که نسبت به چهار سال دولت دهم 224 درصد افزایش داشته است.

علی پیرفلک افزود : این استان همچنین پارسال توانست رتبه های نخست کشوری را در میانگین رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز، اجرای طرح سامانه جامع انبارها و مراکز پخش کالا و تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و مراکز نگهداری و عرضه کالا در سال گذشته کسب کند.

پیرفلک تاکید کرد : حمایت از برندهای داخلی بویژه برندهای استانی در حوزه های مختلف و استفاده از ظرفیت اتاق اصناف در شناسایی و برخورد با مراکز و واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای قاچاق نیز از جمله برنامه های سال جاری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مازندران است.

وی گفت : طرح های مهم استانی در مبارزه با قاچاق کالا در استان مازندران که به تایید ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا رسیده شامل ساماندهی سواحل، شناورهای غیرمجاز و مبارزه با قاچاق گونه های زیست محیطی و فراورده های جنگلی در دستور کار کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز