خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته فناوری و اطلاعات و ارتباطات ستاد انتخابات مازندران:

انتخابات 90 درصد شعبات استان به صورت آنلاین در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۲۸۱

مسئول کمیته فناوری و اطلاعات و ارتباطات ستاد انتخابات مازندران، گفت: انتخابات در 90 درصد شعبات استان به صورت آنلاین در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، ابوذر قربانی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخاباتی مازندران با بیان اینکه انتخابات مکانیزه و نیمه مکانیزه در تمامی شعبات مازندران در حال انجام است، اظهار داشت:انتخابات در  90 درصد شعبات استان به صورت آنلاین در حال انجام است.

وی افزود: انتخابات در 642 شعبه رای در استان به صورت مکانیزه انجام می شود و 10 درصد نیز پشتیبانی انجام می شود.

مسئول کمیته فناوری و اطلاعات و ارتباطات ستاد انتخابات مازندران گفت: در تمامی شعبات با پوشش 100 درصدی همکاران فنی این حوزه در حال رصد هستند.

قربانی افزود: در آمل 131 شعبه، بابل 157 حوزه، بابلسر 63، بهشهر 60، تنکابن 39، چالوس 60، قائمشهر 88، نکا 44 شعبه به صورت تمام مکانیزه هستند.

وی با تاکید بر اینکه میزان رأی در شعبات تمام مکانیزه از لحاظ فنی پس از پایان اخذ رای قابل شمارش خواهند بود، گفت: طبق دستورالعمل وزارت کشور پس از شمارش آرای ریاست جمهوری، شمارش رأی شوراها اعلام خواهد شد.

قربانی با بیان اینکه اخذ رأی و شمارش آن در شعبات غیرمکانیزه به صورت سنتی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: سایر مراحل در این شعبات به صورت مکانیزه است.

وی با تأکید بر اینکه اخذ رأی در شعبات مکانیزه در کمتر از یک دقیقه صورت می‌گیرد، گفت: گرچه ازدحام جمعیت باعث تشکیل صف‌های طویل خواهد شد، اما هر فرد برای رأی دادن یک دقیقه وقت خواهد گذاشت.

مسئول کمیته فناوری و اطلاعات و ارتباطات ستاد انتخابات مازندران تأکید کرد: صندوق‌هایی که به صورت تمام مکانیزه اخذ رأی را انجام می‌دهند، به هیچ شبکه ارتباطی متصل نیستند و به صورت آفلاین کار می‌کنند و از امنیت کامل برخوردار هستند و تنها احراز هویت آن‌ها به صورت آنلاین انجام می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز