خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات مردمی حامیان مردمی دولت تدبیر و امید :

تکرار استقبال از روحانی در پای صندوق های رای

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۴۷۰

رئیس ستاد انتخابات مردمی حامیان مردمی دولت تدبیر و امید از مردم ایران خواست تا برای تماین ارضی و امنیت ملی کشور باری دیگر پای صندوق های رای حاضر شده تا "حماسه استقبال از روحانی "را روز جمعه 29 اردیبهشت در پای صندوق های رای کامل کنند.

به گزارش ایلنا،علی اکبر بهمنش در نشست خبری با اصحاب رسانه در ساری با اشاره به سفر آقای حسن روحانی به ساری اظهار داشت : حضور بیش از 35 هزار نفر از اقشار مختلف جامعه بویژه بانوان ، جوانان و روستائیان نشان از جایگاه و پایگاه روحانی در میان مردم این استان دارد .

وی افزود: هواداران این نامزد ریاست جمهوری علاوه بر پر کردن سالن محل سخنرانی از سه ساعت پیش از حضور روحانی ، در خیابان ها و کوچه های اطراف نیز از طریق تلویزیون های مداربسته سخنرانی را گوش دادند.

رئیس ستاد انتخابات مردمی حامیان مردمی دولت تدبیر و امید  گفت : انتظار این است که همه شهروندان از حقوق شهروندی خود در تعیین سرنوشت استفاده و بقیه را نیز ترغیب کنند تا در پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی با بیان اینکه  مردم نباید اجازه دهند اشتباه سال 84 که رای ندادن بیش از 18 میلییون نفر سبب روی کار آمدن دولت نهم شد ، در 29 اردیبهشت تکرار شود، افزود:شرکت نکردن در انتخابات سال 84 سبب شد تا سکان اجرایی کشور در دستان کسی قرار بگیرد که همه ما از وضعیت اداره کردن و خسارت های وارد شده به کشور در هشت سال دولت او با خبر هستیم.

بهمنش ادامه داد : خسارتی که دولت نهم و دهم به مملکت وارد کرد بیشتر از خسارت جنگ تحمیلی هشت ساله بود و برای برگشت نکردن به مسائل و آسیب های گذشته همه مردم باید بکپارچه در پای صندوق های رای حاضر شوند .

قائم مقام شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران ضمن تاکید بر حضور اکثری مردم پای صندوق های رای ، اظهار داشت: تک تک آرای مردم در این انتخابات سرنوشت ساز است و نباید کسی احساس کند که یک رای او بی اثر است .

بهمنش گفت : دولت روحانی در این چهار سال از خرابه های بر جای مانده از دولت نهم و دهم آواربرداری کرد و باید این فرصت را داشته باشد تا پس از آواربرداری ، بازسازی را هم انجام دهد.

وی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید درطی چهار سال ، افزود : این از مظلومیت دولت است که حتی در انعکاس زحماتش از آواربرداری گسترده خرابه های دولت گذشته به جامعه اطلاع رسانی نشده است .

بهمنش با اشاره به انصراف قالیباف از نامزدی ریاست جمهوری گفت: برخی از مسئولین ستاد قالیباف به سمت ما آمده اند و ما نیز با غوش باز آز آنان استقبال می کنیم گرچه تا دیروز رقیب ما بودند اما از امروز رفیق ما محسوب می شوند.

وی با اعلام اینکه بیش از 90 درصد آرای حسن روحانی مربوط به اصلاح طلبان و 10 درصد آن مربوط به اعتدالگرایان و اصولگرایان است، ادامه داد:

رئیس ستاد انتخابات مردمی حامیان مردمی دولت تدبیر و امید  از انتخابات شورای اسلامی شهرها به عنوان انتخاب مهم دیگر مردم نام برد و گفت : اصلاح طلبان استان فهرست نامزدهای مورد نظر خود را تهیه کرده اند که این فهرست اسامی نامزدهای شورای اسلامی شهرهای مازندران مورد حمایت اصلاح طلبان در آینده نزدیک منتشر می شود .

بهمنش از مردم ایران خواست تا برای تماین ارضی و امنیت ملی کشور باری دیگر پای صندوق های رای حاضر شده تا "حماسه استقبال از روحانی "را روز جمعه 29 اردیبهشت در پای صندوق های رای کامل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز