خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

امروز شالیکاران به لطف دولت تدبیر وامید به دنبال توسعه سطح زیر کشت هستند

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۰۹۲

با تصمیمات خوبی که دولت یازدهم اتخاذ کرده است ، کشاورزان سال زراعی جدید را با شور و نشاط خاصی آغاز کرده اند.

ایلنا: ربیع فلاح روز شنبه در مراسم اعطای نخستین احکام بازنشستگی پیش از موعد صندوق بیمه اجتماعی کشارزان ، روستائیان و عشایر در بابلسر افزود : با تصمیمات خوبی که دولت یازدهم اتخاذ کرده است ، کشاورزان سال زراعی جدید را با شور و نشاط خاصی آغاز کرده اند.

وی ادامه داد : امروز شالیکاران به دنبال توسعه سطح زیر کشت هستند و این امر به خاطر افزایش قیمت برنج است که در دولت تدبیر و امید رقم خورده است .

فلاح اظهار داشت : امروز خوشبختانه به خاطر تسهیلات خوبی که در بخش مکانیزاسیون زمین های شالیزاری ارائه شده است ، شالیکاران ما در کنار توسعه سطح زیرکشت ، به دنبال افزایش تولید نیز هستند .

وی اضافه کرد : همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به مازندران ، علاوه بر اعتبارات خوبی که برای تکمیل سدها ارائه شد ، 50 میلیارد ریال تنها برای لایروبی آببندان ها تخصیص یافت که خوشبختانه این کار در حال انجام است و ظرف یک سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

کاروان تدبیر و امید مهر ماه سال 94 به مازندران رسید و برای اجرای 45 طرح مهم و زیرساختی حدود 10 هزار میلیارد ریال مصوبه داشت

استاندار مازندران گفت : دولت تدبیر و امید توانسته بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را در مازندران سه برابر کند و به مرز 70 هزار خانوار برساند که امیدواریم این رقم در سال های آینده افزایش بیشتری یابد.

فلاح همچنین به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز 29 اردیبهشت ماه جاری اشاره کرد و گفت : ظرف مدت چند روز آینده مردم ما دو انتخابات بسیار مهم و حساس را پیش رو دارند که امیدواریم با هوشیاری کامل به شخصیت هایی رای دهند که عملگرا هستند نه با حرف وعده های بیهوده دهند.

استاندار مازندران افزود : امیدواریم مردم در انتخابات 29 اردیبهشت جاری رئیس جمهوری را انتخاب کنند که مسیر توسعه و پیشرفت در کشور با حضور وی ادامه یابد.

یک میلیون و 500 هزار خانوار تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در کشور هستند که سهم استان مازندران از آن 70 هزار خانوار است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز