خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب سازندگی ساری:

توسعه ملی با تقویت احزاب در جامعه

کد خبر : ۴۸۲۶۸۸

دبیر حزب سازندگی ساری گفت: چنانچه رفتار حزبی در جامعه تقویت شود امکان توسعه شهرستان، استانی و ملی وجود دارد.

به گزارش ایلنا، سعید بهاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرای رفتار حزبی در استان مازندران یک خلاء جدی است، اظهار داشت: احزاب فعال فقط در قالب حرف و کاغذ است اما در عمل و زمان بهره ‌برداری رفتار حزبی در استان دیده نمی‌شود و احزاب چندان در انتخاب اثرگذار نیستند.

وی با اشاره به اینکه میزان اثرگذاری مردم از رفتار حزبی چندان زیاد نیست و باید تلاش کنیم که رفتار حزبی در مردم توسعه یابد، افزود: اگر مردم در انتخابات شوراهای اسلامی، مجلس  شورای اسلامی و حتی ریاست جمهوری به صورت حزبی کاندیدا را انتخاب کنند، عدم رضایت‌ مندی آنها از طریق احزاب قابل پیگیری است.

دبیر حزب سازندگی ساری با اعلام اینکه  باید کمک کنیم رفتار مربوط به ساختار حزبی افزایش پیدا کند و در قالب احزاب میزان پاسخگویی افزایش پیدا می‌کند، گفت: در حال حاضر 14 تا 15  عنوان حزب در کشور فعالیت می‌کنند ولی حتی یک رفتار حزبی در کشور تعریف نشده است ،چنانچه رفتار حزبی در جامعه تقویت شود امکان توسعه شهرستان، استانی و ملی وجود دارد.

وی با اعلام اینکه احزاب از ارائه لیست در انتخابات به دلیل پیش ‌بینی‌های شکست خودداری می ‎کنند، افزود: با وجود پیش‌ بینی شکست اگر احزاب به صورت لیستی در انتخابات شرکت کنند، سطح فعالیت حزبی در جامعه تقویت شده و می‌توان نسبت به تقویت احزاب در استان امیدوار بود.

وی به امکان توسعه فعالیت حزبی تا انخابات پیش رو اشاره کرد وگفت: رها کردن موضوع و شروع مجدد برای فعالیت تا حدودی سخت است و حزب کارگزاران در سال 94 تنها به برگزاری یک کنگره بسنده کردند و پس از آن فعالیت منحصر به فردی نداشت،فعالیت افراد در احزاب فقط برای داشتن منصب است،کارگزاران با اینکه احزاب قدیمی است، فعالیتش تنها در موقع انتخابات فعال است.

دبیر حزب سازندگی ساری درباره پذیرش مسؤولیت این حزب در ساری، گفت: نه اینکه اعلام کنم حزب کارگزاران بهترین حزب است و همه رفتارش را می ‌پسندم، حزبی است که برای پویایی فعالیت خود را ادامه داده و اعتدال نسبی برای حضور در جامعه را حفظ کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مقطعی قرار گرفتم که اگر به این سمت و سو حرکت نکنیم بحث احزاب در ذهن مردم کمرنگ و حتی از بین می ‎رود.

بهاری درباره فعالیت حزب سازندگی ساری در انتخابات شورای شهر، گفت: احزاب اصلاح‎ طلب با روند ملی به همدیگر نزدیک شده و شبیه لیست امید که برای مجلس شورای اسلامی عمل کردند، لیست ارائه می‌دهند و تا این لحظه بحث ارائه لیست کارگزاران مطرح نیست.

دبیر حزب سازندگی ساری با اشاره به آغاز فعالیت ستاد روحانی در مازندران، افزود: نریمان به عنوان رئیس ستاد، علی‌اصغر یوسف ‌نژاد قائم مقام ریاست ستاد انتخاباتی و احمدی ‌فولادی به عنوان رئیس ستاد ساری مشغول فعالیت شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز