خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با اعضای ستاد هفته کارگر:

تحول و نوآوری در کار بسیار مهم است

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۲۰۶

تشکلات کارگری و ،اعضای ستاد هفته کارگر خانه کارگرمازندران ، به مناسبت آعازین روز از هفته کارگر با آیت ا... معلمی امام جمعه قائمشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، دراین دیدار آیت اله معلمی  با تاکید بر اهمیت نقش کارگران و کارفرمایان در جامعه،گفت:باید تلاش نمائیم تا برنامه فعالیت ها و کارهایمان به روز و با توجه به نیاز مردم پیش رود تا همان طور که در دنیا پیش می روند ما نیز در مسیر پیشرفت قرار گیریم.

ایشان خاطر نشان کرد:تحول و نوآوری در کار بسیار مهم است و مسئولین باید برای ایجاد شغل بر مبنای نوآوری و سلیقه مردم برنامه ریزی نمایند.

آیت ا..معلمی نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری اظهار داشت:کیفیت در دنیا حرف اول را می زند و این مقوله برای بازار بسیار مهم و حائز اهمیت است.

سپس نصراله دریابیگی رئیس ستاد هفته کارگر مازندران  با تبریک هفته کارگر به تمامی تلاشگران عرصه تولید و خدمات،گفت:برای تبیین  اهداف اقتصاد مقاومتی ،مدیریت هوشمند و هدفمند در اجرایی نمودن اقتصادی پویا و پایدار باید مورد توجه قرار گیرد.

دریابیگی افزود:در حوزه اشتغال و اقتصاد؛مشکلات متعددی داریم که امید است بتوانیم با برنامه ریزی  این بحران را پشت سر گذاشته و به جامعه ای با نرخ مشارکت موثر و اشتغال بالا دست یابیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز