خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد خبر داد:

بهره برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۴۸۰

فرماندار محموآباد از بهره برداری تصفیه خانه شهرک صنعتی این شهرستان تا پایان سال جاری خبرداد.

یحیی یوسف پور شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در شهرستان محمودآباد گفت: طی بازدیدی که با حضور یزدانی معاون وزیر جهادکشاورزی و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور ، موسوی مدیرکل شهرک های صنعتی استان مازندران از شهرک صنعتی شهرستان محمودآباد صورت گرفت باتامین اعتبار ، تصفیه خانه این شهرک تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد :آسفالت و معابر باقی مانده شهرک، خرید ماشین آتش نشانی، طراحی ورودی شهرک از دیگر اقداماتی ست که تا پایان سال جاری انجام می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد افزود: زمین های که در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفت و نتوانستند شروع به کار کنند به زودی  این زمین ها باز پس گرفته خواهد شد ودر اختیار سرمایه گذاران واقعی قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: 60 هکتار از زمین های خریداری شده با مساعدت معاون وزیرجهادکشاوری به شهرک صنعتی محمودآباد الحاق خواهد شد و فرصت برای سرمایه گذاران فراهم می شود.

یوسف پور با بیان اینکه به زودی سندهای تفکیکی سرمایه گذاران شهرک صنعتی محمودآباد صادر خواهد شد ، گفت: متولیان امر به جهت تشویق وترغیب سرمایه گذاران شرایط خرید اراضی شهرک را فراهم کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال نامگذاری شده ، از آغاز تلاش ها و فعالیت های  بسیاری برای ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان در شهرک صنعتی محمودآباد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری وسیاست های دولت تدبیر وامید صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز