خبرگزاری کار ایران

وزیربهداشت در نکا:

فضای کشورسیاست زده شده

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۸۷۱

وزیربهداشت در نکاگفت: چون فضای کشور زیاد سیاست زده شده و آلودگی هوایی در حوزه سیاست هم سرایت کرده است،

به گزارش خبرنگارایلنا از ساری،  سید حسن قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر سه شنبه در آیین افتتاح کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی طوبی نکا ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت:چون فضای کشور زیاد سیاست زده شده و آلودگی هوایی در حوزه سیاست هم سرایت کرده است، برخی  بیشتر بدنبال عیب و ایراد هستند تا حسن های یکدیگر.

با ابراز امیدواری از تداوم اقداماتی که در  زمینه توسعه بهداشتی و درمانی مازندران صورت گرفته،ضمن قدردانی از  کار جهادی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت:انشالله در مسیر تداوم خدمت اقدامات در جهت رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان ادامه یابد.

هاشمی، با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید  در استان مازندران بالغ بر هزار میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان هزینه کرده است، ادامه داد:  بیشتر اقدامات در روستاها  انجام شده، عقب ماندگی زیاد است بسیاری از بیمارستان های ما بیش از ۳۰سال و ماقبل آن هستند و این نشان می دهد که به  بخش بهداشت و درمان توجهی زیادی نمی شده ولی در دولت دکتر روحانی به این مقوله نگاه ویژه شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به اینکه سومین بار است که به شهرستان نکا در دوران وزارت می آیم، افزود:امیدوارم اقدامات انجام شده مورد رضایت مردم باشد هرچند کمبود  و کاستی های موجود را اذعان داریم.

دکتر هاشمی ضمن قدردانی از واقفین زمین اهدایی کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی طوبی نکا، گفت:این کار خیر با ۷حج تمتع برابری می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز