خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد خدمات سفر مازندران:

ثبت بیش از 32میلیون تردد خودرویی در استان

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۵۹۰

سخنگوی ستاد خدمات سفر مازندران،گفت: از 25 اسفند سال گذشته تا 11 فروردین امسال 32 میلیون 173 هزار و 722 تردد خودرویی در این استان ثبت شده است.

علی نبیان در گفتگو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، اظهار داشت: آمار تردد خودرویی در مازندران از تاریخ 25 اسفند سال گذشته تا 11 فروردین امسال 32 میلیون و 173 هزار و 722 است.

وی افزود: مجموع تردد ورودی به استان تا ۱۱ فروردین ماه یک میلیون ۵۵۳ هزار و ۱۶۰ مورد و کل تردد خروجی از استان یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۷۶۶ دستگاه خودرو بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر مازندران با اعلام اینکه  کل تردد درون استانی را ۲۹ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۷۹۶ دستگاه بوده است ، گفت:  تردد روز جمعه ۱۱ فروردین نیز دو میلیون و ۲۲۳ هزار و ۶۴۲ دستگاه بوده که ۰.۱ درصد نسبت به روز قبل افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه مازندران رتبه سوم  تردد را در کشور  با سهم ۱۰.۷ درصد کسب کرده است افزود: تردد ورودی به استان در روز جمعه ۸۵ هزار و ۱۲۴ وسیله نقلیه، تردد خروجی از استان ۱۳۵ هزار و ۱۶۴ وسیله نقلیه و ساعات اوج تردد ۱۷ -۱۹ و میانگین سرعت تردد در محورهای استان ۶۹ کیلومتر بر ساعت بوده است.

نبیان ادامه داد: پرترددترین محورها، ساری - قائمشهر و برگشت، قائمشهر - بابل و برگشت، محمودآباد - نور و برگشت، بابل - بابلسر و برگشت و بابل – آمل (بزرگراه) و برگشت بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز