خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری:

تلاش شبانه روزی تیم مدیریت شهری در راستای توسعه متوازن شهراست

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۹۱۸

مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری ساری با حضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان و مدیران شهرداری ساری برگزار گردید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری ساری که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در هتل بادله برگزار گردید مهدی عبوری شهردار ساری در سخنانی ضمن تبریک این روز فرخنده به بانوان و با بزرگداشت مقام زن و مادر بیان داشت: فعالیت های شهرداری ساری در همه حوزه ها تداوم خواهد داشت و ما باید مفهوم عملگرایی که مبتنی بر اقدام و عمل فرموده مقام معظم رهبری می باشد را همواره سرلوحه کارهای خود قرار دهیم. مجموعه شهرداری ساری به وظایفی که بر عهده دارد عمل می نماید و باید انتظارات شهروندان را جامه عمل بپوشاند.

عبوری افزود: شهرداری در اقدامات خود در حوزه های عمرانی و فرهنگی با مشکلاتی روبرو بوده ولی این مشکلات خللی در اجرایی نمودن این اقدامات وارد نکرده است.

این مسئول ادامه داد: اصل کار شهرداری محقق نمودن مطالبات شهروندان است و در این زمینه همکاری همشهریان با مجموعه شهرداری مطلوب بوده است. حضور همیشگی مردم در صحنه نقشه های دشمن را بر باد خواهد داد.

عبوری با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت ساری را بانوان تشکیل می دهند بیان کرد: تیم مدیریت شهری با مصوبه و پشتیبانی شورای اسلامی شهر نسبت به احداث بوستان بانوان اقدام نموده و در این مجموعه نیازمندیهای اصلی بانوان در نظر گرفته شده است.

عضو شورای شهرداریها و دهیاریهای کشور افزود: تلاش شبانه روزی تیم مدیریت شهری در راستای توسعه متوازن شهراست و بهره برداری از پروژه های عمرانی امیدآفرینی را برای شهروندان ایجاد خواهد کرد.

عبوری با اشاره به توانمندی بالای بانوان گفت: بانوان می توانند با تشکیل تشکل های نظام مند و منسجم مسئولیتهای متعددی را بر عهده بگیرند و بهتر از قبل نقش آفرینی کنند.

شهردار ساری ادامه داد: تیم مدیریت شهری برای بانوان شاغل در شهرداری و سازمانهای تابعه برنامه ریزی هایی را در نظر گرفته است که در سال آینده به مرحله اجرا در خواهد آمد تا از ظرفیت آنان در کارهای مدیریتی نیز استفاده گردد.

وی خاطرنشان کرد: تیم مدیریت شهری همواره به امری جز امیدآفرینی و خدمت رسانی به شهروندان نمی اندیشد.

در ادامه این مراسم سردار شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر ساری نیز در سخنانی با گرامیداشت مقام زن و روز مادر گفت: شهردار ساری همواره پیگیر و پشتیبان مصوبات شورای اسلامی شهر در زمینه حمایت از کارکنان مجموعه شهرداری بوده است.

در این مراسم مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر نیز در سخنانی با ذکر احادیث در وصف حضرت فاطمه زهرا(س) ونیز ذکر خاطره از شهید رادمهر یاد و خاطره شهیدان و امام شهدا را گرامی داشت و به بیان نقش بانوان در جامعه اشاره نمود.

راحله حاجیان مشاور شهردار ساری در امور بانوان در سخنانی با اشاره به میلاد حضرت صدیقه طاهره و نگاه ویژه عبوری شهردار ساری به حوزه بانوان گفت: امور بانوان و خانواده شهرداری در سالهای اخیر پیشنهادات متعددی را در زمینه بانوان  به شهردار ساری ارائه نموده و وی همواره حامی و پشتیبان این اقدامات بوده است.

حاجیان خاطرنشان کرد: شهردار ساری با اقدامات خود آرزوهای دیرینه شهروندان مرکز استان را جامه عمل پوشانده و همشهریان نیز قدردان وی هستند.

شایان گفتن است در این مراسم اعضای شورای اسلامی شهر با اهدا لوح تقدیر از اقدامات مهدی عبوری شهردار ساری قدردانی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز