خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری مازندران:

تولید بیش از 4 میلیون اصله نهال درخت در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۶۴۸

یک میلیون اصله از منابع اعتبارات عمومی منابع طبیعی است و 3 میلیون و 650 هزار اصله توسط مجریان طرح های جنگل داری تولید شد و تاکنون 650 هزار اصله نهال بابت پروژه های مشارکتی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر،مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران در مراسم نمادین کاشت نهال در مجموعه گردشگری تفریحی هوتو بهشهر اظهار کرد: با توجه به حساسیت های مردم به حفظ و حفاظت از عرصه های طبیعی به ویژه جنگل ها و مراتع جهتگیری ها به سمت حفظ و حفاظت از عرصه ها بیش از گذشته شده است.

بابایی فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ منابع طبیعی را کار زیربنایی برشمرد و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری فرهنگ حفظ منابع طبیعی باید به فرهنگ عمومی و عامه تبدیل شود و در سایه قانون پیگیر مسائل فرهنگی باشیم.

وی ادامه داد: در سه سال اخیر با هماهنگی با سازمان های مردم نهاد توانستیم از این ظرفیت در مسائل ترویجی و آموزشی به این حوزه بهره مند شویم.
 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری گفت: سازمان های مردم نهاد در احیا، توسعه و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی نقش موثری دارند  و درواقع مشارکت مردم در عرصه های منابع طبیعی نیاز به مدیریت جامعی دارد تا کارهای امایشی به درستی انجام شود و از پراکندگی ها بپرهیزیم.
 
بابایی با بیان اینکه همیار طبیعت باشیم افزود: با همیاری می توان بخش زیادی از مشکلات اجتماعی و اقتصادی در ارتباط با خسارت ها کاهش دهیم.
 
وی با اعلام خبر تولید 4 میلیون و 650 هزار اصله نهال درخت در سال جاری ادامه داد: یک میلیون اصله از منابع اعتبارات عمومی منابع طبیعی است و 3 میلیون و 650 هزار اصله توسط مجریان طرح های جنگل داری تولید شد و تاکنون 650 هزار اصله نهال بابت پروژه های مشارکتی توزیع شد.
 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: یک پروژه نیز برای زراعت چوب در قالب اقتصاد مقاومتی هست که پیشرفت خوبی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز