خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران خبرداد:

31 استان‌کشور با بیش ازهزار ورزشکار مسابقات المپیاد را برگزار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۲۲۳

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران از حضور هزار ورزشکار در نخستین مسابقات ورزشی دانشگاه های پیام نور کشور در ساری خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی  دانشگاه پیام نور حسین برزگر ولیک چالی  با بیان اینکه دانشگاه پیام نور پیشتاز برگزاری مسابقات و المپیادهای دانشجویی است، اظهار کرد: مسابقات و المپیادهای ورزشی دانشجویی زمینه ساز نشاط در جوانان است.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات و المپیادهای ورزشی را می‌توان از اثرگذارترین مسابقاتی دانست که موجب شناسایی دانشجویان ورزشکار مستعد و استفاده از آن‌ها در تیم‌های ملی دانشجویان می‌شود.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران با اشاره بر اهمیت ورزش در توسعه آموزش و دانش، بهداشت، سلامت و استانداردهای زندگی به ویژه نشاط و شادابی در میان دانشجویان خاطرنشان کرد: توجه به ورزش در دانشگاه‌ها به عنوان مراکز نخبه پرور کشور از اهمیت فراوانی برخوردار است.

برزگر در ادامه از توجه ویژه دانشگاه پیام نور به امور ورزشی خبر داد و با اشاره به اینکه نخستین دوره مسابقات فرهنگی- ورزشی دختران دانشگاه پیام نور کشور در 7 رشته به میزبانی مازندران برگزار می شود، گفت: حدود هزار نفر از 31 استان کشور در این المپیاد شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات از 24 تا 30 بهمن ماه برگزار می شود، افزود: افتتاحیه این مسابقات در روز دوشنبه 25 بهمن ماه در سالن سید رسول حسینی با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران تصریح کرد: چند وقتی است که دانشگاه پیام نور مازندران تمام توان خود را برای برگزاری مناسب این مسابقات به کار گرفته است تا میزبانی شایسته برای این مسابقات باشد.

برزگر تاکید کرد: ورزش در شکل گیری شخصیت دانشجویان نقش بسیار تاثیرگذاری دارد و باید با توسعه ورزش دانشجویی در این زمینه گام های موثری برداشت چرا که ورزش دانشجویی زمینه ساز ورزش قهرمانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز