خبرگزاری کار ایران

شاعر برجسته کشور:

نمایشگاه کتاب بهترین تفرجگاه فرهنگی کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۹۲۰

شاعر برجسته کشور گفت: برپایی نمایشگاه کتاب در استان‌ها یکی از اقدامات بسیار خوبی است که وزارت ارشاد در برنامه کاری خود قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،اسماعیل آذر امشب در جمع خبرنگاران مستقر در نمایشگاه کتاب مازندران اظهار داشت: مردم مازندران مهد محبت هستند.

وی با اعلام اینکه شور و شوق بسیار زیادی در نمایشگاه کتاب مازندران مشاهده کردم، افزود: اشتیاق مردم در این نمایشگاه مورد به خوبی مشهود بوده است.

این استاد ادبیات کشور گفت: برپایی نمایشگاه کتاب در استان‌ها یکی از اقدامات بسیار خوبی است که وزارت ارشاد در برنامه کاری خود قرار داد.

آذر با بیان اینکه برپایی نمایشگاه کتاب یکی از بهترین تفرجگاه فرهنگی در کشور است و این روند باید در کشور تقویت شود، افزود: کتاب شعر از فروش خوبی در کشور برخوردار است و شاعران جوان ما برای جذب مخاطبان به ‌نظر می‎رسد که باید مطالعات قوی داشته باشند.

وی یکی از آسیب‌های شاعران جوان را عدم استفاده از گنجینه‌های شعری قدیم نام برد و تصریح کرد: یکی از آسیب‌های شاعران جوان ما این است که ادبیات پیشین را مطالعه نمی‌کنند در واقع شاعران برای موفقیت باید حتماً با قرآن و مضامین قرآن آشنا باشند.

وی با اشاره به نیما به عنوان بنیانگذار شعر نو ، گفت: بسیاری از شاعران بعد از نیما از شعر او تبعیت کردند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز