خبرگزاری کار ایران

نماینده سازمانهای مردم نهاددر مازندران تاکید کرد:

لزوم توجه به انتشار کتاب های جیبی

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۳۵۰

نماینده سازمانهای سازمانهای مردم نهاد استان مازندران گفت: ناشران و نویسندگان با در نظر گرفتن شرایط زمان و نوع مخاطب اقدام به نشر و چاپ کتاب جیبی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،فلاح در حاشیه بازدید از سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مازندران، در جمع خبرنگاران، ضمن ابراز رضایت از برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد:  همه کسانی که در  بخش های مختلف حوزه کتاب و کتابخوانی همچون، نوشتن کتاب، چاپ، فروش و خرید و مطالعه فعال  هستند کاری مقدس و  ستودنی انجام می دهند.

وی افزود:  در فرهنگ دینی ما اولین چیزی که بر پیامبر نازل شد موضوع خواندن بود .

مسئول سازمانهای مردم نهاد استان مازندران، تصریح کرد: اگر خواندن تمرین و تکرار شود همه ما به سمت خوشبختی حرکت می کنیم،  به سمت خوشبختی حرکت می کنیم زیرا بسیاری از معضلات به خاطر نداشتن و ناآگاهی  به وجود می آید  بر این اساس همه باید  مطالعه و دانایی محوری را  در تقویم روزانه خود قرار دهیم.

فلاح ، ادامه داد: جامعه  با مجهز شدن به سلاح دانایی به سمت نشاط و شادابی  خواهد رفت ، لذا ناشران و نویسندگان بایستی با در نظر گرفتن شرایط زمان و نوع مخاطب اقدام به نشر و چاپ کتب های جیبی کنندتا کتاب یک یار همراه و همیشگی برای  عموم مردم باشد.

  وی ابراز داشت:  برای پرورش انسانهای سالم ، امانتدار باید آگاهی و دانایی نهادینه شود لذا برای این امر استفاده از ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد  ضروری است.

مسئول سازمانهای مردم نهاد استان مازندران، در ادامه گفت: در مازندران حدود 600 سازمان مردم نهاد در حال فعالیت هستند و امیدواریم با ظرفیت خوبی که در این بخش داریم و بهر گیری از آن، آمار تخلفات ، شمار زندانیان و بیمارستانها کاهش یابد.

  فلاح اضافه  کرد:  اگر فعالیت سازمانهای عام المنفعه افزایش یابد  و مردم هر روزه در کارهای خیر مشارکت کنند بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از رسانه های استان، گفت: رسانه های سهم زیادی در جامعه مدنی دارند در عین حال بایستی ضمن  بازتاب خبرهای استان نقدهای سالم  و سازنده را هم انعکاس دهند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز