خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی محمودآباد:

25 طرح عمرانی در دهه فجر به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۹۶۲

بخشدار مرکزی محمودآباد از افتتاح 25 طرح عمرانی در سی و هشتیمن بهار انقلاب در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

ناصر فتاحی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در شهرستان محمودآباد ، اظهار داشت: حدود 5 میلیارد ریال اعتبار صرف این طرح ها شده است .

وی افزوداحداث مرکز بهداشتی ، درمانی ، احداث حسینیه ، سالن ورزشی ، زمین ورزشی  ، روکش آسفالت، برق رسانی آب بندان ، اجرای طرح هادی از مهم ترین پروژه های دهه فجر سال جاری در بخش مرکزی به شمار می رود.

بخشدار مرکزی محمودآباد با بیان اینکه بهره برداری از پروژه ها در بخش مرکزی نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است ، گفت: این طرح ها با مشارکت دهیاری و اعتبارات تخصیصی دولت به بهره برداری خواهد رسید.

فتاحی با اشاره به تسطیح اراضی بخش مرکزی گفت: 500 هکتار از زمین های زراعی بخشی مرکزی در سال جاری با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال تجهیز ویکپارچه شد.

وی افزود: روستاهای زنگی کلا ، خوردونکلا و بائوده سفلی بیشترین سهم تسطیح اراضی کشاورزی را داشتند.

بخشدار مرکزی محمودآباد خاطرنشان کرد: در روستای خوردونکلا بخش مرکزی، 17 میلیارد ریال صرف آبادانی این روستا شد که به نسبت عدد قابل توجهی است.

وی تصریح کرد: لایروبی نهر، ساماندهی مزار وگلزار شهدا ، بازسازی و نوسازی مسجد ، هوشمندسازی مدارس ،اتمام پروژه نیمه تمام حسینیه ، تقویت برق روستایی از مهم ترین طرح هایی ست که در این روستا اجرایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز