خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبرداد:

بهره برداری از 785 پروژه عمرانی دهه فجر در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۹۲۸

استاندار مازندران گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 785پروژه با اعتباری بالغ بر 681 میلیارد تومان در استان مازندران افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

ربیع فلاح، افزود: از این تعداد پروژه 183 مورد مربوط به به اداره کل راه و شهرسازی ،   138 مورد مربوط به دهیاری ها ، 107 مورد مربوط به اداره کل بهزیستی،  77 مورد مربوط به شرکت توزیع برق مازندران و غرب استان، 46 مورد مربوط به شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، 43 مورد مربوط به جهاد کشاورزی مازندران و هم چنین 43 مورد در حوزه شهرداری ها، 23 مورد مربوط به اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان ، 14 مورد مربوط به شرکت گاز و 14 مورد مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و  بقیه پروژه ها مربوط به سایر دستگاههای اجرایی است .

استاندار مازندران یاد آور شد: از مجموع پروژه هایی که در دهه فجر امسال افتتاح می شود 26 پروژه با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان در حوزه طرح های تولیدی و اشتغالزا و 181 پروژه با اعتباری بالغ بر 69  میلیارد تومان در حوزه طرحها و پروژه های عمران شهری و روستایی می باشد.

وی، اظهار داشت: هم چنین کلنگ 29 پروژه با اعتباری بالغ بر 232 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در استان به زمین زده خواهد شد.

استاندار، از فرمانداران و مسئولین دستگاه های اجرایی خواست از فرصت دهه فجر برای ارتباط بیشتر با مردم عزیز و بیان دستاوردها و عملکرد دولت تدبیر و امید بهره ببرند و با ایجاد روح امید و نشاط، زمینه حضور شایسته مردم عزیزمان را هم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و هم دو انتخابات مهم در سال 96 فراهم نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز