خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری :

100 پروژه در ساری در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی می شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۸۷۱

فرماندار ساری از بهره‌برداری 90 طرح و 10 طرح کلنگ زنی بااعتباری بالغ‌بر 65میلیارد تومان در شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ،فرماندار ساری ضمن اشاره به اجرای 250 برنامه فرهنگی در نقاط مختلف شهرستان ساری در دهه فجر، از افتتاح  و کلنگ زنی 100 پروژه در ساری با اعتبار 65 میلیارد تومانی در دهه فجر خبر داد.

وی، دهه فجر انقلاب اسلامی را دهه نور و رحمت بیان کرد و گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و لازم است در برگزاری برنامه‌های این دهه تمام تلاش خود را به کار گیریم.

حسین زادگان افزود: دهه فجر خاستگاه ارزش‌های اسلامی و نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است و باید هر سال در این دهه مبارک برنامه‌های ارزشی و در خور‌شأن این نظام برنامه‌ریزی و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه ایثار شهدای انقلاب را نباید فراموش کرد، گفت: اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است .

حسین زادگان در ادامه با بیان اینکه خدمت به این نظام مایه افتخار و توفیق است و کسانی که از توفیق خدمت‌گزاری برای ملت ایران برخوردار هستند باید از این فرصت استفاده کنند، اظهار کرد: مسؤولان برای خدمت به مردم تلاش بیشتری کنند.

دیدار با خانواده های معظم شهدای انقلاب و جانبازان سیاسی و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب، دیدار با جانبازان بستری در مراکز درمانی، برگزاری مراسم ویژه عطرافشانی گلزار شهدا به همراه اجرای برنامه متنوع فرهنگی از جمله برنامه های ایام الله دهه فجر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز