خبرگزاری کار ایران

در بازدید از بخشهای مرکز اموزشی درمانی رازی قائمشهر تاکید شد؛

تکمیل طرح تحول سلامت مورد توجه قرارگیرد

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۱۸۶

برای انجام پروژه هتلینگ بخش داخلی و سایر بخشهای بیمارستان رازی قائمشهرکه از شاخص های طرح تحول سلامت است بر اساس اعتبار تخصیص داده شده پیگیری و تکمیل شود .

به گزارش ایلنا،دکتر قاسم جان بابایی  رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  در بازدید از بخشهای مرکز اموزشی درمانی رازی قائمشهر ، طرح ها و پروژه های طرح تحول سلامت این بیمارستان را ارزیابی کرد.
در این بازدید بخشهای اورژانس ، درمانگاهها و آزمایشگاه مورد بررسی قرار گرفتتند .
در جریان این بازدید رییس دانشگاه ، خطاب به مسئولان بیمارستان ، اولویت های مهم  این بیمارستان را جهت انجام و تکمیل طرح تحول سلامت متذکر شد و افزود : انجام پروژه های آزمایشگاه ، اورژانس ، هتلینگ بخش داخلی و همچنین تعمیرات و راه اندازی آسانسور بیمارستان باید مورد پیگیری قرار گرفته و سپس اقدامات لازم انجام گیرد .
وی توسعه و تجهیز آزمایشگاه بخش اورژانس را اقدامی ضروری در راستای ارائه خدمات کامل به بیماران دانست و افزود: ازمایشگاه بیمارستان باید در اسرع وقت تکمیل و تجهیز شود و  انجام تمامی ازمایشات غیر اورژانسی بیماران با استفاده از همکاری مرکز تشخیص طبی مرکز بهداشت قائمشهر انجام می شود .
دکتر جان بابایی  همچنین  تاکید کرد برای انجام پروژه هتلینگ بخش داخلی و سایر بخشهای بیمارستان رازی قائمشهرکه از شاخص های طرح تحول سلامت است بر اساس اعتبار تخصیص داده شده  پیگیری و تکمیل شود .
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت : بخش اورژانس این بیمارستان نیازمند اصلاح ساختاری بوده و حضور متخصص طب اورژانس از ضرورت هاست که باید هرچه سریعتر در مورد ان اقدام لازم انجام شود.
 گفتنی است در این بازدید معاون توسعه و قائم مقام معاونت درمان دانشگاه و مدیران بیمارستان رازی نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز