خبرگزاری کار ایران

به میزبانی ساری برگزار شد؛

یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۵۵۹

یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر مازندران با تجلیل از هشت کارآفرین برتر استان در بخش های صنعت، خدمات، کشاورزی و صنایع تبدیلی در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر مازندران، صبح امروز طی مراسمی در محل ساختمان شماره 2 استانداری با حضور استاندارمازندران و تنی چند از مسئولان استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش کامران اصغری، در این جشنواره مدیرکل‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌مازندران ضمن قدردانی از همه کارآفرینان استان و هشت کار آفرینان برتر استان، اظهار کرد: تمام دستگاه های اجرایی اعم از مدیران‌معاونین و کارشناسان که به عنوان دستگاه حاکمیتی از کارآفرینان‌حمایت می‌کنند امیدواریم شایسته ترین حمایت‌ها و کمک‌ها را به کارآفرینان استان داشته باشند.

دبیر شورای سیاستگزاری یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر مازندران، با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان، افزود: امروز در این مراسم ضمن معرفی کارآفرینان برتر از این همه تلاش قدردانی می‌شود در عین حال قدردانی و تشکر نمادی است که در یک روز انجام می‌شود در حالیکه حمایت از کارآفرینان مهمی است که باید همیشه و در هر زمانی توسط دستگاه‌های حاکمیتی مورد توجه  قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز