خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

اجرای پروژه‌های اولویت‌دار موجب اتلاف سرمایه‌های ملی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۴۴۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با توجه به محدودیت منابع، پروژه‌های اولویت‌دار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سید مصطفی موسوی در جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت اظهار داشت: اجرا و تکمیل زیرساخت مناسب واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی از رسالت اصلی شرکت بوده و پروژه‌های گاز، برق، آب رسانی، ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب و هدایت آب‌های سطحی از پروژه‌هایاولویت‌دار محسوب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: در حال حاضر 27 پروژه با اعتبار 72 میلیارد ریال در حال انجام است.

موسوی بیان داشت: رویکرد اقتصاد مقاومتی در تأمین مالی و اجرای پروژه‌های عمرانی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: طولانی شدن اجرای پروژه‌های عمرانی به لحاظ زمانی و درنتیجه، هزینه‌های سنگینی را وارد می‌نماید به همین منظور تخصیص منابع مالی پروژه‌های اولویت‌دار از اقدامات این شرکت در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های اولویت‌دار موجب کاهش هزینه و جلوگیری از اتلاف سرمایه‌های ملی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز