خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد :

پایداری جریان گاز بخش خانگی علت قطع گاز جایگاههای CNG استان مازندران می باشد

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۶۹۱

با توجه به برودت هوا و کاهش دما در سطح 22 استان کشور و افزایش حجم مصرف گاز ، این شرکت به منظور پیشگیری از افت فشار و پایداری جریان گاز بخش خانگی ، مبادرت به قطع گاز جایگاههای CNG نموده است .

به گزارش ایلنا ،مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام این خبر که پایداری جریان گاز مشترکین بخش خانگی علت قطع گاز جایگاههای CNG استان مازندران می باشد ، گفت : با توجه به برودت هوا و کاهش دما در سطح 22 استان کشور و افزایش حجم مصرف گاز ، این شرکت به منظور پیشگیری از افت فشار و پایداری جریان گاز بخش خانگی ، مبادرت به قطع گاز جایگاههای CNG نموده است .

 محمد اسماعیل ابراهیم زاده مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: اولویت اصلی مصرف مربوط به بخش خانگی بوده و هدف ما تلاش برای تامین گاز پایدار این بخش می باشد که امیدواریم مشترکین عزیز با سعه صدر ما را یاری نموده و برای تامین سوخت خودروهای خود فعلاً از بنزین بعنوان سوخت جایگزین استفاده نمایند تا انشاء ا... پس از عادی شدن شرایط بتوانیم جریان گاز جایگاهها را وصل نمائیم.

وی در ادامه از مشترکین عزیز درخواست نمود همچنان با مدیریت صحیح مصرف و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی این شرکت را برای پایداری جریان گاز یاری رسانند.

مدیرعامل گاز مازندران اذعان داشت: مصرف کنندگان گاز طبیعی دقت داشته باشند تنها با کاهش حداقل یک درجه دمای منزل حدود 6 درصد در مصرف گاز صرفه جویی خواهد شد که کمک بزرگی برای نیل به اهداف شرکت در فصل سرد سال خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز