خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران

حدود ۲۰۰ روستای آمل و بابل همچنان بدون گاز هستند

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۰۹۹

۱۶۰ نیرو مشغول وصل گاز قطع‌شده مناطق بابل هستند و حدود ۱۵۰ روستای شهرستان گاز ندارند که تا امروز عصر مشکل کامل حل می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به تلاش شبانه‌روزی برای وصل برق و گاز مناطق آسیب‌دیده مازندران با اعلام اینکه مشکل گاز بابلسر و شهر بابل رفع شده است، اظهار داشت: ۱۶۰ نیرو مشغول وصل گاز قطع‌شده مناطق بابل هستند و حدود ۱۵۰ روستای شهرستان گاز ندارند که تا امروز عصر مشکل کامل حل می‌شود.

وی اظهار داشت: در شهرستان آمل نیز ۷۰ اکیپ مشغول فعالیت هستند و تا فردا بعدازظهر گاز حدود ۵۰ روستایی که مشکل‌دارند وصل می‌شود.

وی درباره وضعیت راههای استان بابیان اینکه راههای اصلی استان باز است، اظهار داشت: در بخش چمستان، لاویج، واز برخی راه‌ها مسدود بوده که تلاش برای بازگشایی آن ادامه دارد.

احمدی به وضعیت آب استان اشاره و اضافه کرد: شهرهای آمل و بابل ازنظر آب مشکلی ندارند و تعداد زیادی از چاه‌های آب که برقشان قطع‌شده بود به مدار بازگشتند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره وضعیت برق مناطق آسیب‌دیده استان نیز گفت: تیم‌های برق استان در آمل مستقر بوده برق آمل وصل شده و برق روستاهای آن نیز در حال برقرار شدن است.

وی ادامه داد: در حوزه نور و چمستان نیز مشکل برق وجود دارد که ۱۷۰ اکیپ از مازندران و استان‌های معین نظیر گیلان، گلستان، قزوین، البرز به منطقه اعزام‌شده و تلاش می‌شود تا فردا مشکل رفع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز