خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد

گازرسانی روستاهای شهرستان نور تا پایان سال 97

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۰۷۵

نماینده مردم شهرستان نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از گاز رسانی تمامی روستاهای بخش مرکزی نور، بلده و چمستان تا پایان سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از شهرستان نور، علی اسماعیلی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نور که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نور برگزار شد، عنوان کرد: نور، سومین شهرستان از لحاظ وسعت در استان مازندران است اما بودجه های استانی بر اساس جمعیت شهرستان تعلق می گیرد.

وی افزود: کمی بودجه باعث شده شهرستان نور دارای امکانات محدود و دچار مشکلات اساسی باشد. که نیازمند پیگیری جدی متولیان استانی است.

اسماعیلی گفت: امنیت، حوادث طبیعی و سرمایه گذاری بخش صنعت، سه مشکل اساسی در برگیرنده شهرستان نور می باشد.

وی اضافه کرد: پایین بودن سطح امکانات، پرسنل و تجهیزات نیروی انتظامی از معضلات اساسی امنیت است که باید برای شهروندان فراهم شود. مشکلات زیرساختی پل ها و راه های ارتباطی روستاها در سیل اخیر نیازمند تأمین اعتبارات بیشتر و پیگیری جدی از سوی مسوولین استانی می باشد.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : تنها راه برون رفت از مشکلات شهرستان اشتغالزایی است و این امر نیاز به وجود سرمایه گذار دارد. نباید ارگان های دولتی و غیردولتی فضا را برای سرمایه گذاران نا أمن کنند.

وی افزود: تا پایان سال 97 تمامی روستاهای سه بخش نور، بلده و چمستان از نعمت گاز برخوردار می شوند. این طرح با پیگیری های متعدد در حال انجام است و تا پایان سال 97 شاهد گازرسانی به روستاهای شهرستان نور خواهیم بود.

علی اسماعیلی عنوان داشت: حق روستاییان زحمتکش شهرستان است که از این نعمت برخوردار شوند و تمامی تلاشمان آسایش و راحتی روستاییان می باشد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز