خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نور ومحمودآباد در خانه ملت:

زباله یکی از مهم ترین دغدغه های شهرهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۵۶۴

نماینده مردم نور محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته به زودی با ایجاد کارخانه زباله سوز مشکل پسماند دوشهرستان حوزه انتخابیه مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نور ، علی اسماعیلی در جلسه احداث کارخانه زباله سوز و رفع معضل زباله و پسماند باحضور  فرمانداران ،بخشداران  و شهرداران  شهرستان های نور و محمودآباد ، اظهار داشت: امروز زباله به یکی از مهم ترین دغدغه های شهرهای مازندران تبدیل شده و می توان با احداث دستگاه زباله سوز ضمن مرتفع ساختن این معضل نیروی برق تولید کرد.

وی گفت:هرساله 40 تا 45 هزار تن زباله در کشور تولید می شود و سرانه تولید برای هر نفر 900 گرم است و این در حالی ست که سرانه زباله در دو شهرستان نور محمودآباد  به عنوان مناطق  توریست پذیر ، گاهی به چند برابر این مقدار نیز می رسد.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرداری محمودآباد ماهانه 170 میلیون تومان جهت دپوی زباله می پردازد که هم برای محیط زیست مازندران بسیار خطرناک است وهم هزینه سرسام آوری را به شهرداری های این دو شهر تحمیل می کند .

اسماعیلی گفت : چندی پیش با هماهنگی هایی که با معاونت شهرداری تهران صورت گرفت . از کارخانه زباله سوز کهریزک تهران بازدید انجام شد تا نحوه عملکرد و بازدهی این طرح مشخص شود.

به گزارش ایلنا ، در پایان این جلسه مقرر شد تا اعضای جلسه ضمن بازدید از کارخانه زباله سوز کهریزک این مصوبه در جلسات شورای پسماند ی دو شهرستان مطرح و مقدمات ایجاد کارخانه زباله سوز برای برطرف کردن بزرگترین معضل شهرستان های نور و محمودآباد فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز