خبرگزاری کار ایران

رییس اداره برق شهرستان بهشهر:

توسعه و اصلاح 31 کیلومتر شبکه برق در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۵۰۸

رییس اداره برق شهرستان بهشهر از توسعه واصلاح 31 کیلومتر شبکه برق بهشهر در دولت تدبیر وامید خبر داد.

رییس اداره برق شهرستان بهشهر در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر وامید (سیمای امید) درگفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: حوزه استحفاظی امور توزیع برق این شهرستان سه شهر رستمکلا، بهشهر و خلیل شهر و دو بخش یانه سر و مرکزی را در بر می گیرد که حدود 75 هزار نفر مشترک در این حوزه قرار دارند.
 
حسن کلاته به 1500 مشترک  واحد صنعتی و کشاورزی اشاره کرد و افزود: 4 پست 63 کیلو ولت در زاغمرز ، رستمکلا و  در بهشهر برای برق رسانی به مشترکین شهرستان در نظر گرفته شد.
 
وی ادامه داد: برای برق رسانی به دشت و کوهستان 1720 کیلومتر شبکه توزیع برق فشار متوسط و ضعیف احداث شده است.
 
رییس اداره برق شهرستان بهشهر تعداد ترانسفورماتورهای نصب شده در منطقه را 2200 دستگاه اعلام کرد و افزود: در طول 3 سال گذشته  با احداث حدود 13 کیلومتر،  شبکه های شهری و روستایی توسعه یافت و 98 ترانسفورماتور اضافه شد که برای این دو بخش بیش از 13 هزار و 590 میلیون ریال هزینه شد.
 
کلاته با بیان اینکه به طور میانگین سالانه حدود 2500 مشترک اضافه می شوند خاطر نشان کرد: حدود 9 کیلومتر از شبکه های برقی با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 900 میلیون تومان  در شهر و روستا تعمیر و اصلاح شد.
 
وی به سیاست های دولت تدبیر وامید مبنی بر استفاده کمتر از سوخت و تاکید بر توسعه برق درحوزه کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: شبکه و خطوط فشار متوسط در 9 کیلومتر با هزینه ای بالغ بر 683 میلیون تومان راه اندازی شد.
 
رییس اداره برق شهرستان بهشهر از احداث  ساختمان اداری در روستای بیشه بنه (مرکز بخش یانه سر ) با هزینه ای بالغ بر 230 میلیون تومان خبر داد و گفت: در حال تکمیل پرسنل هستیم تا در آینده ای نزدیک به مردم مناطق هزارجریب خدمت رسانی مطلوبتری ارائه دهیم.
 
کلاته گفت: با توجه به سیل و ... در شرق مازندران انبار بحران توزیع برق شرق استان با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال جهت بهره برداری در مواقع ضروری در بهشهر راه اندازی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز