خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد خبر داد

افتتاح 24 طرح عمرانی با اعتبار 270 میلیارد ریالی در شهرستان محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۹۰۰

فرماندار شهرستان محمودآباد از افتتاح 24 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ، یحیی یوسف پور روز سه شنبه در نشست خبری فرماندار ومدیران این شهرستان با اصحاب رسانه ، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت 24 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال کلنگ زنی و یا به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد : این طرح ها در 7 حوزه کشاورزی و بهسازی روستایی ، راه ، عمران شهری ، مخابرات و بخش نیرو و ساختمان های اداری به افتتاح خواهد رسید.

فرماندار محمودآباد گفت: 9 طرح در بخش راه با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و805 میلیون تومان و 4 طرح در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 194 میلیون تومان و 1 طرح در بخش بهسازی روستایی با اعتباری بالغ بر 818 میلیون تومان و 2 طرح در بخش نیرو با اعتباری بالغ بر 592 میلیون و 700 هزار تومان و 2 طرح در بخش عمران شهری با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان و 1 طرح در بخش مخابرات با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان و 5 طرح با اعتباری بالغ بر 569 میلیون تومان ، ره آورد دولت تدبیر و امید در هفته دولت شهرستان محمودآباد می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد از احداث 6 پروژه شامل احداث سر درب بوستان ورزش و پردیس توسط شهرداری سرخ رود با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان و احداث ساختمان دهیاری روستای بیشه کلا از بخش سرخ رود با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان و احداث ساختمان دهیاری روستای چاکسر از بخش سرخ رود با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان و احداث میدان دو راهی مجتمع نفت محمودآباد توسط شهرداری محمودآباد با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 150 میلیون تومان و احداث ساختمان انجمن حمایت از زندانیان محمودآباد با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان خبر داد.

یوسف پور نشست با اشاره به اقدامات ارزنده دولت تدبیر و امید طی سه سال گذشته گفت: شعار و رویکرد دولت ایجاد آرامش و کاشتن بذر امید در جامعه بوده و امروز شاهد به بارنشستن این مهم هستیم.

وی افزود: دولت تدبیر وامید در طول چند سال گذشته در توسعه و هموار نمودن مسیر سرمایه گذاری تلاش های بسیاری داشته  و اتفاق های خوبی را رقم زده است.

فرماندار محمودآباد اضافه کرد: دولت توانسته در حوزه صادرات غیرنفتی بعد از 80 سال بر صادرات نفتی غلبه کند و قدم بسیار مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی وتکیه بر اقتصاد درون زا بردارد.

یوسف پور  با ببان اینکه قاچاق کالا آفت شعار اقتصاد مقاومتی است ، گفت: در بحث قاچاق کالا دولت تدبیر وامید به دستاورد بزرگی دست پیدا کرده و میزان کالای قاچاق را از 25 میلیارد دلار به 15 میلیارد دلار کاهش داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز