خبرگزاری کار ایران

مدیر کل هواشناسی مازندران :

مواج شدن دریای خزر طی روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۷۱۰

پیش بینی می شود که سرعت باد در مناطق دوراز ساحل تا 20 متر بر ثانیه و برای نزیدک ساحل تا 15 متر بر ثانیه برسد جهت وزش باد نیز شمالی گاهی شمال غربی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد  بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه پیش یابی هواشناسی از بعدازظهر دوشنبه 25 .5 .95  به تدریج با شمالی شدن جریان و افزایش شدت  وزش باد از سمت دریای خزرشاهد مواج شدن دریا خواهیم بود که به تدریج سواحل مرکزی و شرقی  استان را  نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد
بنابراین پیش بینی می شود که سرعت باد در مناطق دوراز ساحل تا 20 متر بر ثانیه و برای نزیدک ساحل تا 15 متر بر ثانیه برسد جهت وزش باد نیز شمالی گاهی شمال غربی خواهد بود.
همچنین پیش بینی می شود پیشینه ارتفاع موج در مناطق دور از ساحال از 2.5 متر تجاوز نماید و در مناطق نزدیک به ساحل تا حدود 2 متر هم برسد.
در ضمن وضع هوا در نیمه غربی دریای خزر ابری همراه با بارندگی و برای نیمه شرقی دریای خزر با احتمال بارندگی پیش بینی می شود.
بنابراین طی این مدت صید و صیادی، شنا و فعالیت های تفریحی در دریا ممنوع می باشد ، بنادر نیز در مواجهه با مشکلات بندری آمادگی کامل را داشته باشند و برای دیگر فعالان دریایی، دریا مناسب نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز