خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران خبرداد:

فعالیت بیش از 1200 روحانی در مدارس استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۰۱۴

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: بیش از یکهزار و 200 روحانی به عنوان امام جماعت در مدارس استان مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛سید علی قاسمی در  جلسه ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزشو پرورش مازندران  که با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران تشکیل شد، اظهار داشت: همکاری میان حوزه علیمه و آموزش و پرورش سبب ارتقای دینی و تربیتی دانش آموزان می شود.
وی اظهار داشت: دانش آموز نخبه زهرا کاظمی توانست مدال نقره المپیاد علمی دانش آموزی جهان را کسب کند و همچنین آموزش و پرورش مازندران در حوزه مسابقات قرآنی ، فرهنگی و هنری در حال حاضر در صدر استانهای کشور قرار دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در راستای فعالیت های مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش تاکنون دستاوردهای خوبی در این حوزه اتخاذ شده است، گفت: در سه سال متوالی تفاهم نامه بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش تدوین شده است.
وی بیان اینکه تاکنون 150 مبلغ در قالب طرح امین استان ساماندهی شدند، اظهارر داشت: از این میزان مبلغ 78 نفر بدون حق الزحمه و 74 مبلغ نیز حق الزحمه دریافت کردند.
قاسمی ادامه داد: بیش از یکهزار و 200 روحانی به عنوان امام جماعت در مدارس استان مشغول به فعالیت هستند، گفت: 18 نفر از مبلغان در طرح روشنا در مدارس سمپاد استان مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود: پیشنها د می شود تا  روحانیون در هر چه بهتر اجرای برنامه ها ی دینی در سطح مدارس در قالب طرح امین و روشنا به صورت هماهنگ در اجرا همخوانی داشته باشند.
قاسمی عنوان کرد: فضای همدلی و همکاری میان حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان به خوبی مشهود است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز