خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

جوانان موتور محرک توسعه و پیشرفت کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۲۷۸

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به اینکه جوانان موتور محرک توسعه و پیشرفت کشور هستند، گفت: در هر زمینه‌ای که جوانان مشارکت داشتند شکوفایی و پیشرفت اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان محمودآباد، علی اسماعیلی روز دوشنبه در جلسه همفکری با حوزه مشاوران جوان فرمانداری محمودآباد اظهار داشت: جوانان در تحکیم دموکراسی و ایجاد نهادهای مردم‌سالاری دینی در طول تاریخ نقش موثری را ایفا کرده‌اند.

وی ادامه داد: جوانان در ملی‌شدن صنعت نفت، پیروزی انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع‌مقدس و سنگر علم و دانش امتحان خود را پس داده‌اند و نشان دادند هر جا جوان وارد عرصه شده، توسعه به همراه داشته است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه‌ملت، توجه جدی به جوانان را لازمه توسعه خواند و افزود: توجه به نیروی‌انسانی توانمند و نیروی‌جوانی می‌تواند چرخ اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور را بچرخاند.

اسماعیلی با بیان اینکه قومیت‌گرایی ضربه بزرگی به پیشرفت منطقه زده، گفت: توجه به قومیت‌گرایی و گسترش این تفکر فرصت انتخاب فرد اصلح را در همه زمینه‌ها از مردم می‌گیرد و باید این معضل بزرگ با فکر و اندیشه جوانان حل شود.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ظرفیت و مواهب طبیعی و خدادادی شهرستان‌های حوزه انتخابیه را بی‌نظیر خواند و اضافه کرد: با وجود دریا، جنگل، ظرفیت‌های تاریخی و نیروی انسانی توانمند دو شهرستان محمودآباد و نور تاکنون به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند.

وی تصریح کرد: با جذب سرمایه‌گذار وحمایت از بخش‌خصوصی می‌توان هم اقتصاد منطقه را شکوفا کرد و هم میزان بیکاری را کاهش داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز