خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق کارآفرینی امید شهرستان بهشهر:

صنعت، توزیع و خدمات در اولویت پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید قرار دارند

مدیرصندوق کارآفرینی امید بهشهر گفت: اولویت پرداخت تسهیلات این صندوق در شهرستان بهشهر صنعت، توزیع و خدمات بر اساس نظارت اصناف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بهشهر؛ سید مجید رضایی در جلسه کارگروه اشتغال که امروز با حضور روسای اداره‌ها و نمایندگان بانک‌ها در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه به 87 متقاضی در حدود 14 میلیارد و 870 میلیون ریال در سال 94 تسهیلات تعلق گرفت افزود: اعتبار کلی امسال به بیش از دو میلیارد و 500 میلیون می‌رسد و اولویت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در شهرستان به سمت تسهیلات در صنعت، تولید، توزیع و خدمات است که اصناف بر آن نظارت می‌کنند.

رضایی اظهار کرد: 53 فقره تسهیلات خوداشتغالی تا سقف 30 میلیون تومان، 17 فقره تسهیلات مشاغل خانگی تا سقف 10 میلیون تومان، دو فقره تسهیلات پشتیبانی در مجموع 60 میلیون تومان و 15 فقره تسهیلات سرمایه در گردش تا سقف 10 میلیون تومان در قالب طرح‌های کشاورزی، باغداری تا پایان سال 94 به متقاضیان  ارائه شد.

وی ادامه داد: در 6 ماه نخست امسال اعتبارات در قالب طرح‌های کارفرمایی، برندها و پشتیبانی تهیه شده است.

مدیر صندوق کار آفرینی امید شهرستان بهشهر گفت: 175 میلیون تومان  به 7 متقاضی طرح خود اشتغالی در سال جاری پرداخت شد که با احتساب پرداخت پرونده‌هایی که  به تسهیل مبلغ منجر شده این مقدار تا 20 مرداد به 300 میلیون تومان افزایش می‌یابد که به طرح‌های پشتیبانی، برند و کارفرمایی تعلق می‌گیرد.

کد خبر : ۳۹۳۷۶۸